Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

snapshot

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• snapshot

In een andere post vroeg men mij om mijn ervaringen met mijn nieuwe camera eens mee te delen en daar horen dus ook wel foto's bij natuurlijk.

En als je de camera pas hebt neem je ook al snel eens een foto op momenten waar je dat normalerwijze niet doet en daar komen toch leuke shots uit.

Wel ik vond deze toch alvast een leuke:

Re: snapshot

waarom?
    poof

Comment

snapshot in showcase
      http://www.jvs-photography.be/

Comment

Tja waar anders als het enkel om iets te tonen is?

En vooral waarom niet

Je hoeft er niet op te klikken he

Comment

Tja, op technisch vlak is er het één en ander op aan te merken, dat zal niemand ontkennen.
          Pose en spontaniteit zitten wel goed.

En als dat madam Kevlar is zou ik me van wat mindere comments niet veel aantrekken
          www.bigducksix.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kevlar Bekijk bericht
            Tja waar anders als het enkel om iets te tonen is?

En vooral waarom niet

Je hoeft er niet op te klikken he

en hier heb je een punt,in beoordeling krijg je geen "beoordeling"iets wat ik net in een ander draadje aanhaalde

Comment

omdat elke flup hier op het forum kan zien dat de foto op niets trekt?
              En daarom dus niet in de showcase thuishoort?
              poof

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door simonisme Bekijk bericht
                Och, ik heb al erger in showcase gezien en die worden dan nog bejubeld ook.
                Mvg Tim

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ticor Bekijk bericht
                  och, ik heb al erger in showcase gezien en die worden dan nog bejubeld ook.
                  LOL .

(Hoe komt het eigenlijk dat als je "LOL " typt en verder niks, dat er dan "lol :g" verschijnt? ).

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door leonbidon Bekijk bericht
                    LOL .

(Hoe komt het eigenlijk dat als je "LOL " typt en verder niks, dat er dan "lol :g" verschijnt? ).
                    Ik weet het niet, maar ik zie dat jij de oplossing hebt gevonden waarnaar ik zocht.
                    Mvg Tim

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ticor Bekijk bericht
                      Ik weet het niet, maar ik zie dat jij de oplossing hebt gevonden waarnaar ik zocht.
                      Ja, gewoon door wat meer te typen dan "LOL " alleen.

Oeps, we zijn hier dit draadje aan het kapen .

Ssssst, ik ben hier weg hé. Ciao

Comment

Veel plezier met uw nieuwe kamera !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door simonisme Bekijk bericht
                          Tja je zou nochtans denken dat elke flup wel het woord snapshot zou begrijpen en dus niet erop zou klikken indien dat beneden zijn waardigheid is. Zo te zien is dat voor sommige flups te moeilijk.....

En ja natuurlijk wie neemt er nu eens een spontane foto dat kan toch niet zeker. Alleen studio omgeving, met rare accesoires en overbewerkte foto's zijn het waard om in showcase te komen groot gelijk! Maar waar post je dan zo een foto eigenlijk??? Oh ja ik weet het zoiets mag niet gepost worden!

En nee hoor dat is niet mijn madam maar daarover ga ik zeker niet klagen net zoals de comments.

Comment

Het probleem zit hem in de titel/uitleg en niet in de foto.

ALs er boven had gestaan 'publicatie in de Libelle' dan had je een bak felicitaties gehad. Nu zet je de deur open en heb je een soort van 'schot voor open doel'.

Foto vind ik zelf namelijk helemaal niet slecht. Wil je dit soort licht (schaduwwerking) en expressie achteraf in een geconstrueerde foto maken, heb je waarschijnlijk nachtmerries hoe dit voor elkaar te krijgen.

Nu is het een lucky moment en een heel spontane opname geworden. Zo'n plaat op stock zou imho nog prima verkopen ook.

Voor mij SC waardig hoor
                            Groetjes, Jörgen
                            www.beautyshoot.nl

Comment

Daar heb je gelijk in denk ik maar ik ben een eerlijke jongen en het was echt een snapshot. Ik zag ze daar staan in dat licht en hop dus een foto genomen. En ze is er zelf ook blij mee. Meer moet dat eigenlijk niet zijn.

Maar bedankt voor je eerlijke kijk op foto en comments MadMax.

Comment

Working...
                              X