Re: Aller-aller-aller-zieligste blik
Ook ik ga je hierin gelijk geven. Het is een gekunsteld geheel met een nepachtergrond, net zoals 20-30% van de andere foto's op deze site...
Alleen ziet de mijne er misschien niet zo professioneel uit.
Ik geef graag toe dat zelfs ik deze foto niet meteen in de HoF verwacht had, maar "niet op de juiste manier gemaakt"??
Volgens jou moeten dus alle portretfoto's in een studio gemaakt worden met dié lens en dié camera en dàt soort belichting...
Wat is volgens jou anders de JUISTE manier?
Foto's zijn imo nog steeds moment opnames die ofwel spontaan ofwel geposeerd kunnen gemaakt zijn. Is een spontane foto dan minder goed dan een geposeerde?
Meestal zijn die laatste zelfs nog meer bewerkt dan de spontane, want die moéten 'perfect' zijn.
Toch bedankt voor je eerlijke mening.
Oorspronkelijk geplaatst door alex from holland
Bekijk bericht
Alleen ziet de mijne er misschien niet zo professioneel uit.
Oorspronkelijk geplaatst door alex from holland
Bekijk bericht
Volgens jou moeten dus alle portretfoto's in een studio gemaakt worden met dié lens en dié camera en dàt soort belichting...
Wat is volgens jou anders de JUISTE manier?
Foto's zijn imo nog steeds moment opnames die ofwel spontaan ofwel geposeerd kunnen gemaakt zijn. Is een spontane foto dan minder goed dan een geposeerde?
Meestal zijn die laatste zelfs nog meer bewerkt dan de spontane, want die moéten 'perfect' zijn.
Toch bedankt voor je eerlijke mening.
Comment