Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Katoo

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Katoo

    Gisteren een fotoshoot gedaan met Katoo,
    het was voor mij de tweede keer, dat ik zo iets deed, hopelijk vinden jullie ze een beetje goed ?








    Pentax K7,Pentax K100d,18-55mm,Tamrac velocity 7,20giga geheugen,Tamron 24-135mm,Pentax Mz 50+35-72mm,minolta Z10, Sigma 30mm f1.4,Pentax 50mm f1.4, Sigma 24 mm f2.8, Batterygrip.

  • #2
    Re: Katoo

    de tweede vind ik persoonlijk het beste...
    de eerste is wat 'snapshot'
    en de derde is wat flets van kleuren, mss beetje te donker ook...?
    Nikon D80 - 70mm sigma + 18-200 nikkor | Foto

    Comment


    • #3
      Re: Katoo

      rare kleurzweem over de foto's. Was dat de bedoeling? Ik vind ze niet zo mooi van kleur.

      Comment


      • #4
        Re: Katoo

        Oorspronkelijk geplaatst door Control-Z Bekijk bericht
        rare kleurzweem over de foto's. Was dat de bedoeling? Ik vind ze niet zo mooi van kleur.
        Het is inderdaad bewerkt, en dus ook de bedoeling
        smaken verschillen nu eenmaal
        Pentax K7,Pentax K100d,18-55mm,Tamrac velocity 7,20giga geheugen,Tamron 24-135mm,Pentax Mz 50+35-72mm,minolta Z10, Sigma 30mm f1.4,Pentax 50mm f1.4, Sigma 24 mm f2.8, Batterygrip.

        Comment


        • #5
          Re: Katoo

          Oorspronkelijk geplaatst door Birkie Bekijk bericht
          de tweede vind ik persoonlijk het beste...
          de eerste is wat 'snapshot'
          en de derde is wat flets van kleuren, mss beetje te donker ook...?
          derde is inderdaad wat flets, misschien met watcontrast zou beter zijn
          Pentax K7,Pentax K100d,18-55mm,Tamrac velocity 7,20giga geheugen,Tamron 24-135mm,Pentax Mz 50+35-72mm,minolta Z10, Sigma 30mm f1.4,Pentax 50mm f1.4, Sigma 24 mm f2.8, Batterygrip.

          Comment


          • #6
            Re: Katoo

            lekkere reeks hoor.
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

            Comment


            • #7
              Re: Katoo

              Probeer het eerst eens in foto beoordeling, en als je daar positieve reacties krijgt, kom dan terug hier in showcase.
              Volgens mij nog iets te hoog gegrepen....
              Henk
              Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
              (BD1383NL)

              Comment


              • #8
                Re: Katoo

                Oorspronkelijk geplaatst door Henk47 Bekijk bericht
                Probeer het eerst eens in foto beoordeling, en als je daar positieve reacties krijgt, kom dan terug hier in showcase.
                Volgens mij nog iets te hoog gegrepen....
                Henk
                En waarom zou dit te hoog gegrepen zijn? Verklaar je misschien eens nader?

                Trouwens, alsof de TS'er hier geen positieve commentaartjes heeft gekregen.
                En zelfs al zou dit niet zo zijn. Wie maakt de showcase-commenters hier tot alwetende goden?

                Comment


                • #9
                  Re: Katoo

                  Oorspronkelijk geplaatst door leonbidon Bekijk bericht
                  En waarom zou dit te hoog gegrepen zijn? Verklaar je misschien eens nader?

                  Trouwens, alsof de TS'er hier geen positieve commentaartjes heeft gekregen.
                  En zelfs al zou dit niet zo zijn. Wie maakt de showcase-commenters hier tot alwetende goden?
                  Beaste Leonbidon,

                  Is dit dan de reden om een ander draadje negatief te becommentariëren. Da's een beetje zielig. Ik kreeg ook negatieve commentaren (en waarschijnlijk wel terecht, wie ben ik...) op sommige van mijn inzendingen maar toch heb ik positief gereageerd op die persoon omdat zijn foto's gewoon erg goed waren. Maar ik geef mijn mening, jij mag dat ook, maar doe het wel op goede gronden en houd BD een beetje fris!
                  Henk
                  Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
                  (BD1383NL)

                  Comment


                  • #10
                    Re: Katoo

                    Oorspronkelijk geplaatst door Henk47 Bekijk bericht
                    Ik kreeg ook negatieve commentaren op sommige van mijn inzendingen maar toch heb ik positief gereageerd op die persoon omdat zijn foto's gewoon erg goed waren.
                    Waarbij je dus eigenlijk zegt dat ik ook positief had moeten reageren op jou foto's omdat die gewoon erg goed zijn.

                    Waaruit besluit je anders dat mijn reactie op jou foto niet terecht was?


                    Jij vond de opmerking die je bij deze foto plaatste heel terecht, anders zou je die ook niet plaatsen hé.
                    Wel, ik wou wel eens zien hoe jij zou reageren als iemand, al even terecht, identiek hetzelfde commentaar op één van jou foto's zou geven.

                    En die reactie die hebben we ondertussen dus wel gezien. En ze was niet echt fraai te noemen, als je het mij vraagt.
                    Het komt zelfs niet in je op dat jouw opmerking ook wel eens van toepassing zou kunnen zijn op één van je eigen foto's.
                    Last edited by leonbidon; 14 maart 2009, 10:01.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Katoo

                      Oorspronkelijk geplaatst door Henk47 Bekijk bericht
                      Probeer het eerst eens in foto beoordeling, en als je daar positieve reacties krijgt, kom dan terug hier in showcase.
                      Volgens mij nog iets te hoog gegrepen....
                      Henk
                      inderdaad niet echt voor deze verdieping.

                      Lees misschien de doelstelling van showcase (sticky) er maar eens op na.
                      Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

                      Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

                      Comment


                      • #12
                        Re: Katoo

                        Zelfde commentaar als bij Katoo2
                        Maak ze scherp waar ze scherp moeten zijn en ze zijn voor mij SC waardig.
                        De kleuren die je gebruikt zijn
                        Compo en idee
                        Robby
                        Minder tijd achter de computer
                        Is meer tijd achter de camera

                        Comment


                        • #13
                          Re: Katoo

                          Goed gedaan! Met voorkeur voor eerste foto.

                          Comment


                          • #14
                            Re: Katoo

                            Ik vind de kleurzweem niet slecht hier, mooie foto's!
                            Cultures don't meet, People do
                            Photoblog

                            Comment


                            • #15
                              Re: Katoo

                              Ik zie hier vele foto's die technisch veel beter zijn......maar die me veel minder aanspreken dan deze hier.
                              Laat nog maar van dat komen op deze verdieping
                              facebook

                              Comment

                              Working...
                              X