Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Katoo

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Katoo

    Oorspronkelijk geplaatst door leonbidon Bekijk bericht
    Waarbij je dus eigenlijk zegt dat ik ook positief had moeten reageren op jou foto's omdat die gewoon erg goed zijn.

    Waaruit besluit je anders dat mijn reactie op jou foto niet terecht was?


    Jij vond de opmerking die je bij deze foto plaatste heel terecht, anders zou je die ook niet plaatsen hé.
    Wel, ik wou wel eens zien hoe jij zou reageren als iemand, al even terecht, identiek hetzelfde commentaar op één van jou foto's zou geven.

    En die reactie die hebben we ondertussen dus wel gezien. En ze was niet echt fraai te noemen, als je het mij vraagt.
    Het komt zelfs niet in je op dat jouw opmerking ook wel eens van toepassing zou kunnen zijn op één van je eigen foto's.
    Ik las een en ander later (nu dus) nog eens door en je hebt gelijk. Sorry aan de TS, dit was van mij wel heel kort door de bocht ja.
    Wat niet inhoudt dat ik de foto's nu mooi vindt, maar als de TS bewust een bepaalde bewerking heeft toegepast en het resultaat dus zijn bedoeling is, dan moet ik me daar van onthouden.
    groetjes allen, Henk
    Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
    (BD1383NL)

    Comment


    • #17
      Re: Katoo

      Ik vind het allemaal wat raar
      de ene zegt blijf zeker hier posten
      de ander zegt wacht eerst op positieve reactie's
      wat ik wel weet,is datk op fotobeoordeling zeker minder reactie ging krijgen als hier.
      en onscherp ?
      ik vind ze scherp genoeg, ok, ze steken uw ogen niet uit, maar als het geheel goed zit,
      dat is toch het belangrijkst ?
      Pentax K7,Pentax K100d,18-55mm,Tamrac velocity 7,20giga geheugen,Tamron 24-135mm,Pentax Mz 50+35-72mm,minolta Z10, Sigma 30mm f1.4,Pentax 50mm f1.4, Sigma 24 mm f2.8, Batterygrip.

      Comment


      • #18
        Re: Katoo

        Oorspronkelijk geplaatst door aaron Bekijk bericht
        Ik vind het allemaal wat raar
        de ene zegt blijf zeker hier posten
        de ander zegt wacht eerst op positieve reactie's
        wat ik wel weet,is datk op fotobeoordeling zeker minder reactie ging krijgen als hier.
        en onscherp ?
        ik vind ze scherp genoeg, ok, ze steken uw ogen niet uit, maar als het geheel goed zit,
        dat is toch het belangrijkst ?
        Ik wil je een voorbeeld geven wat ik bedoel met scherp.
        We nemen de foto waar Katoo de fles vast heeft. Hier is duidelijk het onderwerp dat aandacht vraagt de fles. Dan is het voor mij logisch dat de fles tenminste scherp is. Dat de rest onscherp is speelt hier geen rol en heeft zelfs een meerwaarde, maar de fles zou voor mij moeten scherp zijn.
        Maak een foto waar de fles scherp is en je gaat hier heel andere commentaar krijgen.
        Nu is de groote vraag "was het de bedoeling van u om deze foto op deze manier te maken met het flesje onscherp en de rest ook.
        Robby
        Minder tijd achter de computer
        Is meer tijd achter de camera

        Comment


        • #19
          Re: Katoo

          Oorspronkelijk geplaatst door robbydorine Bekijk bericht
          Ik wil je een voorbeeld geven wat ik bedoel met scherp.
          We nemen de foto waar Katoo de fles vast heeft. Hier is duidelijk het onderwerp dat aandacht vraagt de fles. Dan is het voor mij logisch dat de fles tenminste scherp is. Dat de rest onscherp is speelt hier geen rol en heeft zelfs een meerwaarde, maar de fles zou voor mij moeten scherp zijn.
          Maak een foto waar de fles scherp is en je gaat hier heel andere commentaar krijgen.
          Nu is de groote vraag "was het de bedoeling van u om deze foto op deze manier te maken met het flesje onscherp en de rest ook.
          Robby
          ben ik totaal mee eens, met die foto van het flesje,
          maar is de rest dan zo onscherp ?
          want als dat zo is moetk dringend eens nr de optieker denk ik
          Pentax K7,Pentax K100d,18-55mm,Tamrac velocity 7,20giga geheugen,Tamron 24-135mm,Pentax Mz 50+35-72mm,minolta Z10, Sigma 30mm f1.4,Pentax 50mm f1.4, Sigma 24 mm f2.8, Batterygrip.

          Comment


          • #20
            Re: Katoo

            Ik vind het spijtig dat je niet ziet dat de onderwerpen op de foto's niet scherp zijn en dat is een must zeker hier in de SC.
            Zoals ik gezegd heb compo, idee en kleur maar zorg dat het onderwerp scherp is en je heb voor mij en ik denk voor nog andere prachtige foto's die van mij zelfs in de Hof mogen. Het zijn foto's die weer eens iets anders zijn.
            Robby
            Minder tijd achter de computer
            Is meer tijd achter de camera

            Comment

            Working...
            X