Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ik vind het idee wel goed, alleen vind ik het spijtig dat de goedkoopste brol der boxen is gebruikt. Namelijk Jb systems en dan nog laagste categorie van dit merk.
En ik volg ook mening over die draad...
Hopelijk dient dit niet als portfolio voor een zangeres, anders zou de muziekwereld haar vierkant uitlachen
Ben enkel nog aan het twijfelen of deze foto, misschien niet meer effect had gehad, in landscape mode
www.sergioprodi.com Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon!
Oorspronkelijk geplaatst door Sergio_NikonBekijk bericht
Ik vind het idee wel goed, alleen vind ik het spijtig dat de goedkoopste brol der boxen is gebruikt. Namelijk Jb systems en dan nog laagste categorie van dit merk.
En ik volg ook mening over die draad...
Hopelijk dient dit niet als portfolio voor een zangeres, anders zou de muziekwereld haar vierkant uitlachen
Ben enkel nog aan het twijfelen of deze foto, misschien niet meer effect had gehad, in landscape mode
Volg Sergio. In landscape had de schoen er helemaal op gekomen... en het hoofd wat meer ruimte gehad.
en die boxen, inderdaad, bah bah, misschien beter de achterkant gebruikt....
Henk
Ik volg de meningen hier... Landscape was waarschijnlijk beter geweest. Over de boxen ga ik me niet uitspreken....Het gaat hier om de foto....
En ja dat snoer....jammer dat het voorlangs loopt...
leuk hoor, maar mss toch even een kleine suggestie; het gaat om zingen, waarom zingt het model dan niet? of desnoods 'schreeuwen' in de mic (ogen dichtgeknepen, mond ver open...
just my 2 cents
Comment