Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Singing

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Singing

Deze foto is genomen tijdens een muziekshoot.
    Ik zit een beetje met de ruis op de achtergrond, snap niet hoe die ontstaan is.

Model; Kirsten
    MUA; Tamara
    Last edited by hendrikus; 6 maart 2009, 21:11.

Re: Singing

Vind het wel origineel. Afwerking nou ja, wel jammer dat het microfoonsnoer voorlangs loopt...
    Henk
    Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
    (BD1383NL)

Comment

mooie Challenge.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

'k vind hem wel goed, alleen het hoofd lijkt mij nogal geforceerd........iets ontspannender had net wat meer uitstraling gehad denk ik.

Grtz R.
        Nikon D300 | Nikon D5000 | Tamron 28-75 | 50mm 1.8 | Lensbaby | WEBSITE | Flickr

Comment

Ik vind het idee wel goed, alleen vind ik het spijtig dat de goedkoopste brol der boxen is gebruikt. Namelijk Jb systems en dan nog laagste categorie van dit merk.
          En ik volg ook mening over die draad...

Hopelijk dient dit niet als portfolio voor een zangeres, anders zou de muziekwereld haar vierkant uitlachen

Ben enkel nog aan het twijfelen of deze foto, misschien niet meer effect had gehad, in landscape mode
          www.sergioprodi.com
          Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sergio_Nikon Bekijk bericht
            Ik vind het idee wel goed, alleen vind ik het spijtig dat de goedkoopste brol der boxen is gebruikt. Namelijk Jb systems en dan nog laagste categorie van dit merk.
            En ik volg ook mening over die draad...

Hopelijk dient dit niet als portfolio voor een zangeres, anders zou de muziekwereld haar vierkant uitlachen

Ben enkel nog aan het twijfelen of deze foto, misschien niet meer effect had gehad, in landscape mode
            Volg Sergio. In landscape had de schoen er helemaal op gekomen... en het hoofd wat meer ruimte gehad.
            en die boxen, inderdaad, bah bah, misschien beter de achterkant gebruikt....
            Henk
            Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
            (BD1383NL)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Henk47 Bekijk bericht
              en die boxen, inderdaad, bah bah, misschien beter de achterkant gebruikt....
              Henk
              Ah 't zijn tenminste geen "Bose"

Ontopic : Inderdaad beetje krap in het kader...
              α 99 - Sony 16-35 mm F2.8 ZA SSM
              Flickr____No place to be

Comment

Ik volg de meningen hier... Landscape was waarschijnlijk beter geweest. Over de boxen ga ik me niet uitspreken....Het gaat hier om de foto....
                En ja dat snoer....jammer dat het voorlangs loopt...
                Digi-Steve

Comment

leuk hoor, maar mss toch even een kleine suggestie; het gaat om zingen, waarom zingt het model dan niet? of desnoods 'schreeuwen' in de mic (ogen dichtgeknepen, mond ver open...
                  just my 2 cents
                  Nikon D80 - 70mm sigma + 18-200 nikkor | Foto

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door easygirl Bekijk bericht
                    'k vind hem wel goed, alleen het hoofd lijkt mij nogal geforceerd........iets ontspannender had net wat meer uitstraling gehad denk ik.

Grtz R.
                    Zou anders wel eens willen zien hoe jij jouw hoofd volledig horizontaal kan laten hangen, maar dan ontspannen.

Leuk plaatje, denk dat ruis komt van jpeg compressie - die mij op het eerste zicht nogal hard lijkt.

Kritiek geven op het merk van de boxen vind ik persoonlijk compleet van de pot gerukt.
                    Wat is het volgende? Kritiek op topje uit H&M?

Comment

Working...
                    X