Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
-> Martini
Collapse
X
-
-
Re: -> Martini
Mooie reclameplaat!
Vooral de tweede (voor mij) want ik vind dat in de eerste het personage niet het relief volgt van het "papier" waarop ze zogezegd geprojecteerd is. Ik denk dat dat komt doordat zij onscherp is en die achtergrond juist niet. Dus oogt het wat onnatuurlijk.
Toch wat te veel ingebrand in het glaswerk ook.
Mijn bescheiden mening: knap idee met een niet-perfecte uitvoering.Moet ik zelf bakker zijn om een mening te hebben over het brood van mijn bakker?
Oók wandelen met GPS?
-
no1....maar dan beter bewerkt. De basis is zeker goed. Zou hier nog even aan gaan klooien als ik jou was en dan gewoon opsturenGroetjes, Jörgen
www.beautyshoot.nl
Comment
-
Zeer moeilijk onderwerp: publiciteit voor drank met ondersteuning van damesfiguur
Maar hier! neen absoluut geen reclame.
Fles moet open en ook vloeistof in glas (zelfs als het schuin ligt).
Daarbij is fles veel te klein weergegeven. Reflecties op glas werken negatief.
Ook opletten op stuctuur en belichting van achtergrond.
Idee is goed maar vatbaar voor hernieuwde en aangepaste opname. Lager opname stand met fles en glas op voorgrond.
Zorgen dat achtergrond met model werkelijk een 2de plan inneemt (niet overbelichten graag) en dat alle aandacht naar martini gaat.
Henrilidnummer: BD0435BE
Comment
-
eerste vind ik prachtig.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Reclame of niet.
Ik vind het heel knap om te bekijken. Voorkeur voor de eerste.
Comment
-
-
'k Weet het niet. Het verschil in scherpte is mij wat teveel. Tuurlijk moeten we een voorplan en een achterplan hebben bij zoiets, maar ik vind de kloof wat te groot.If you always do what you always did, you will always get what you always got.
www.sylviehuybrecht.be
Comment
Comment