Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ellen III

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Ellen III

Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
    (BD1383NL)

Re: Ellen III

Is dit in een spiegel getrokken?
    Bij het linkse beeld vind ik de achtergrond storend, het is zo'n rustige compositie, en zo'n goede gezichtsuitdrukking en dan kom je met een opdringerige achtergrond af.

Comment

goed van kleur een mooi scherp, ja..leuk gedaan hoor.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

vind deze toch meer potentie hebben tegen over de andere serie,en mooi scherp
        goed gedaan man

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gNo Bekijk bericht
          vind deze toch meer potentie hebben tegen over de andere serie,en mooi scherp
          goed gedaan man
          Ik volg. Vind dit een heel knappe plaat waar ik echt naar kijk hoe hij dit gedaan heeft.
          Groetjes, Jörgen
          www.beautyshoot.nl

Comment

Veel beter als je twee vorige

Comment

henk,deze zou ook mooi zijn in zwart wit omzetting denk ik

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gNo Bekijk bericht
                henk,deze zou ook mooi zijn in zwart wit omzetting denk ik
                Jeannot ik heb je omzetting gezien maar was er niet echt blij mee. De sfeer was imo verdwenen. Toch bedankt.
                Henk
                Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
                (BD1383NL)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Henk47 Bekijk bericht
                  Jeannot ik heb je omzetting gezien maar was er niet echt blij mee. De sfeer was imo verdwenen. Toch bedankt.
                  Henk
                  mwuaa.. kan me er toch ook wel iets bij voorstellen.. kijken of ik het ook kan.

Last edited by MadMax; 28 februari 2009, 00:53.
                  Groetjes, Jörgen
                  www.beautyshoot.nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk bericht
                    mwuaa.. kan me er toch ook wel iets bij voorstellen.. kijken of ik het ook kan.

http://www.beautyshoot.nl/shoot01/henkzw.jpg

nu,ik moet zeggen dat ik die zwart wit omzetting van Max toch wel best kan pruimen zenne

Comment

Naar aanleiding van de gewaardeerde opmerkingen heb ik de oorspronkelijke plaat op enkele punten aangepast. Met dank!

Beter?

De zwart-wit omzetting van Madmax vond ik wat korrelig, en grof van structuur (als ik het goed uitdruk...).
                      Ik heb het ook eens geprobeerd. Wat vinden jullie van deze?

Hèhè, dit heeft me flink wat moeite gekost. Er valt nog wat bij te leren op het gebied van afwerking en zwart-wit omzetten. Wat hebben we in de winkel toch makkelijke klanten....
                      Last edited by Henk47; 1 maart 2009, 01:50.
                      (BD1383NL)

Comment

moet eerlijk toegeven henk,dat hij in ieder geval beter als die van mij is

Comment

Wel Henk, ik vind de zwart-wit omzetting maar niets. Geef mij de kleurenversie maar
                          Sandra

Comment

heb eens een sepia geprobeerd,maar is ook niet dat zekers???

Comment

Neen, volledig kapotgescherpt jong.

Origineel is OK, maar de blik van het model is toch niet helemaal dat.
                              Het model is niet op haar gemak en de expressie is fake.
                              Origineel ook al te veel verscherpt met serieuse halo's in haren en de sieraden.

Comment

Working...
                              X