Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Alweer Ellen

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Alweer Ellen

aangepast, met dank aan degenen die reageerden
    Last edited by Henk47; 25 februari 2009, 14:56.
    Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
    (BD1383NL)

Re: Alweer Ellen

hier vind ik het licht niet zo mooi, nogal brutaal , rechterkant(voor de kijker) is voor mij ook te donker, een meer zachtere belichting had denk ik hier een pak mooier geweest....
    http://www.jvs-photography.be/

Comment

geslaagd voor mij, omdat ik er net effe langer naar heb gekeken alvorens beginnen te typen.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Welke lichtbron heb je hier gebruikt? Want het licht komt inderdaad nogal hard over (zoals door JVS aangegeven) wat als resultaat geeft dat de huid minder gaaf weergegeven wordt.
        Wat de kleurtemperatuur betreft, krijg ik hier nogal ne blauwe foto, maar dat zal wel aan mijn niet-gecalibreerde monitor liggen, straks thuis ne keer kijken...

Comment

wel,ik heb hier ook een tijdje zitten heen te gapen,en is monitor is wel gekalibreerd maar ik zie toch geen blauw zenne.vind dit toch wel een zeer geslaagde compo

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gNo Bekijk bericht
            wel,ik heb hier ook een tijdje zitten heen te gapen,en is monitor is wel gekalibreerd maar ik zie toch geen blauw zenne.vind dit toch wel een zeer geslaagde compo
            Vond de kleur bij nader inzien inderdaad minder geslaagd; foto is aangepast. Enne ... een beetje zachter mocht ook wel, alhoewel het harde licht bewust werd gekozen.
            Bedankt voor de reacties!
            Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
            (BD1383NL)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Henk47 Bekijk bericht
              Vond de kleur bij nader inzien inderdaad minder geslaagd; foto is aangepast.
              aangepast....je zit hier niet in Challenge hoor, hier blijven de reeds gegeven comments gewoon staan na een aanpassing.
              zo dat die(comments) nu nergens meer op slaan!
              grt,bouk.
              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Ben content dat je deze foto hebt gepost.
                Deze is veeeeeel saaier dan je andere in het bordeel van de jaren 70.
                Deze frontale foto maakt van haar een worstelaar die elk moment mij een lap op mijn bek gaat geven omdat ik deze commentaar geef. Ik krijg er schrik van.
                Met dit model zijn er andere foto's te maken.
                Geef mij maar de andere
                Robby
                Minder tijd achter de computer
                Is meer tijd achter de camera

Comment

Was het model tevreden met de foto?
                  Ik vind de blik niet mooi. De belichting is ook niet echt flatterend.
                  Het is "veiliger" moest je haar meer langs voor belichten.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lennert Bekijk bericht
                    Was het model tevreden met de foto?
                    Ik vind de blik niet mooi. De belichting is ook niet echt flatterend.
                    Het is "veiliger" moest je haar meer langs voor belichten.
                    Ha Lennert, altijd blij als jij reageert....
                    Ja, het model was blij. Het is geen doorsnee meid. D'r komt nog meer van.
                    Ik heb de belichting bewust zo gedaan. De oorspronkelijke (meer magenta, sorry Bouk volgende keer laat ik de oude er langs staan) was brutaler van tint maar inderdaad, het grijs was niet grijs en daar kunnen mensen over vallen.
                    Thanks, Henk
                    (BD1383NL)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door robbydorine Bekijk bericht
                      Ben content dat je deze foto hebt gepost.
                      Deze is veeeeeel saaier dan je andere in het bordeel van de jaren 70.
                      Deze frontale foto maakt van haar een worstelaar die elk moment mij een lap op mijn bek gaat geven omdat ik deze commentaar geef. Ik krijg er schrik van.
                      Met dit model zijn er andere foto's te maken.
                      Geef mij maar de andere
                      Robby

Uw wil geschiede... (binnenkort)
                      Henk
                      (BD1383NL)

Comment

Want het licht komt inderdaad nogal hard over (zoals door JVS aangegeven) wat als resultaat geeft dat de huid minder gaaf weergegeven wordt.
                        En is dat een bezwaar? Ik vind helemaal van niet. Het moet niet altijd plastic zijn.

Goede gezichtsuitdrukking overigens.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Henk47 Bekijk bericht
                          Uw wil geschiede... (binnenkort)
                          Henk
                          Uhmm... slaat dit op het gedeelte waar de worstelaar hem een lap op zijn bek gaat geven?
                          WIl je dit aub even filmen

VInd deze plaat ook niet je van het ,maar zeker niet slecht. Ik heb er al een paar keer naar gekeken en dat wil ook wat zeggen.
                          Dit licht brengt idd de huidstructuur behoorlijk tot leven. Maar moet kunnen van tijd tot tijd. Leuk vind ik wel dat je experimenteerd. OOk met dat rode licht. Eens zul je de balans vinden en dan zullen we nog een hoop moois gaan zien
                          Groetjes, Jörgen
                          www.beautyshoot.nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk bericht
                            Uhmm... slaat dit op het gedeelte waar de worstelaar hem een lap op zijn bek gaat geven?
                            WIl je dit aub even filmen

VInd deze plaat ook niet je van het ,maar zeker niet slecht. Ik heb er al een paar keer naar gekeken en dat wil ook wat zeggen.
                            Dit licht brengt idd de huidstructuur behoorlijk tot leven. Maar moet kunnen van tijd tot tijd. Leuk vind ik wel dat je experimenteerd. OOk met dat rode licht. Eens zul je de balans vinden en dan zullen we nog een hoop moois gaan zien
                            Wie zou er met dit model niet even willen worstelen???????
                            Robby
                            Minder tijd achter de computer
                            Is meer tijd achter de camera

Comment

Working...
                            X