Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
licht is 100% verkeerd, de aandacht wordt niet naar het gezicht getrokken maar naar de gele spot op het haar. Rare vlekken op het gezicht hierdoor. De gekleurde lampen en de drukke achtergrond geven het een jaren 70 bordeel effect. Not my cup of tea.
Ik vind hem zelf niet mooi. Benieuwd of er zijn die er anders over denken.
Waarom staat deze foto dan hier?
Forumreglement Sticky Showcase Mensen en Modellen
Wat kan helpen om te beslissen of je foto in Fotobeoordeling of in Showcase thuishoort is je af te vragen: Hoort deze foto thuis in mijn fotoalbum (fotobeoordeling) of is deze foto zo goed dat hij kan mee doen aan een foto-expositie (Showcase)?
Bij twijfel post je best in Fotobeoordeling.
Respecteer de forumregels inzake foto's
Als je het zelf al niet goed vind is er nog een andere plaats "De vuilbak".
Dus ik deel jou menining helemaal wat betreft de kwaliteit van de foto.
uit het sticky:
(Het mag duidelijk zijn dat Showcase eerder is weggelegd voor fotografen met een zekere ervaring en kennis.)
gelukkig staat er niets over de ervaring en kennis van diegene die commentaar geven?
grt,bouk.
Op de composthoop dan?
Nee, ik vind er ook niks goeds aan.. Te donker gezicht, geen mooie huidskleur, teveel rood licht in het haar, rare pose/compo, ..
uit het sticky:
(Het mag duidelijk zijn dat Showcase eerder is weggelegd voor fotografen met een zekere ervaring en kennis.)
gelukkig staat er niets over de ervaring en kennis van diegene die commentaar geven?
grt,bouk.
Waarom mag het eens niet anders.
Voor mij valt het gezicht direkt op omdat 1 Het gezicht donkerder is dan dat we gewoon zijn 2 omdat het hoofd omkaderd is met het geel verlichte haar en de rode gloed.
Ik vind het ook een mooie pose van het model (Volledig hoofd)
En het geeft mij inderdaad een jaren 70 gevoel (maar dan niet van een bordeel) maar de disco uit de geburen.
Nergens niets overbelicht.:
En aangenaam scherp.
Voor mij is ze geslaagd maar je moet er wel voor open staan voor deze niet alledaagse foto
Robby
Minder tijd achter de computer
Is meer tijd achter de camera
<off topic>
Met deze redenering mag elke foto in HOF
Gaat men hier de smaak van de mensen die commentaar geven in twijfel trekken?
Waar kun je hier lezen dat ik vind dat deze foto in de HOF mag. Zoek maar je zult niets vinden.
Waar hebt u ,Walt, hier ergens een onderbouwd commentaar gegeven, wat u over deze foto vind. Ik heb gezocht en ook niets gevonden!!!!!!!!!
Ik respecteer ook de mensen die deze foto niet goed vinden
Robby
Minder tijd achter de computer
Is meer tijd achter de camera
Comment