Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gaëlle

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Gaëlle

Mijn eerste foto hier op BD. of

Re: Gaëlle

De echte portretfotografen zullen zeker beter kunnen beoordelen maar ik draag toch ook mijn steentje bij vanuit mijn gevoel.
    Ik vind je compo en de houding en blik van het model echt goed. Wellicht wordt het licht door sommigen wat te hard bevonden wegens de blinkende neus, bovenlip en kin?
    Klopt deze groenige witbalans?
    De donkere lijnen links én rechts op de achterste muur storen, alsook de rommel op de vloer. Als het de bedoeling was die als element op te nemen in je onderwerp, dan hadden we ze béter moeten kunnen zien.
    Moet ik zelf bakker zijn om een mening te hebben over het brood van mijn bakker?
    Oók wandelen met GPS?

Comment

Het basismateriaal is er , maar deze vraagt om een iets meer doorgedreven PS-bewerking
      My S3 was so slow I went to the hospital to take new baby pictures, the buffer cleared just in time for her wedding pictures.

Comment

mooie plaat, zo ook de wat arrogante houding van het model.
        off topic: toch geen echt bont hè?!
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Bedankt voor de comments.

@ Bouk: dit is geen echt bond neen

@ Jayjay: Ik ben wel eens benieuwd wat je er zou van maken in Photoshop , indien goesting en tijd mag je altijd eens de foto bewerken

Comment

Ik heb een kleine bewerking gedaan met lightroom,
            de kleuren wat aangepast, beetje vignetering errond,
            hopelijk bevalt u het
            Pentax K7,Pentax K100d,18-55mm,Tamrac velocity 7,20giga geheugen,Tamron 24-135mm,Pentax Mz 50+35-72mm,minolta Z10, Sigma 30mm f1.4,Pentax 50mm f1.4, Sigma 24 mm f2.8, Batterygrip.

Comment

Kleuren in de tweede zijn te rood eigenlijk. De eerste is beter op dat gebied. Ik en niets van Portret fotografie maar deze mag er wel wezen voor mij.
              Mvg, Pascal,Schoonspikke
              Als je schiet..schiet dan raak!
              500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

ik kan beide wel smaken,vind de 1ste vooral natuurlijker overkomen,is ook aardig gelukt voor 1ste foto de 2de daar volg ik schoonspikke een beetje in dat hij idd wat te rood geeft,had hij dat nu niet,kwam deze misschien krachtiger over

Comment

Working...
                X