Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
De echte portretfotografen zullen zeker beter kunnen beoordelen maar ik draag toch ook mijn steentje bij vanuit mijn gevoel.
Ik vind je compo en de houding en blik van het model echt goed. Wellicht wordt het licht door sommigen wat te hard bevonden wegens de blinkende neus, bovenlip en kin?
Klopt deze groenige witbalans?
De donkere lijnen links én rechts op de achterste muur storen, alsook de rommel op de vloer. Als het de bedoeling was die als element op te nemen in je onderwerp, dan hadden we ze béter moeten kunnen zien.
Moet ik zelf bakker zijn om een mening te hebben over het brood van mijn bakker?
Oók wandelen met GPS?
ik kan beide wel smaken,vind de 1ste vooral natuurlijker overkomen,is ook aardig gelukt voor 1ste foto de 2de daar volg ik schoonspikke een beetje in dat hij idd wat te rood geeft,had hij dat nu niet,kwam deze misschien krachtiger over
Comment