Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Maar waarom shop je dat kleine koortsblaasje (or whatever) in #2, net onder de lip ook niet ff weg ?
Omdat het op het grote formaat geen koortsblaartje is raar maar waar maar op 15MP zie je er amper iets van. Op het kleine formaat heb ik er inderdaad naastgekeken!
Thx voor de comments allemaal
Allereerst: wauw ! Als ik die kwaliteit haal binnen een paar jaar - heb zelf nog maar een paar maanden geleden mijn eerste spiegelreflex gekocht - zal ik héééééél tevreden zijn! Wat een prachtmodel trouwens ook!
En dan nog effe per foto:
Wat een blik en hoe mooi vastgelegd! Randopmerkingen: wimpers boven het oog komen mij wat onnatuurlijk over en de scherpe aflijning van haar kin op de linkerkant van de foto (haar rechterkant dus) geven een lichte indruk dat haar gezicht bovenop de nek is geplakt (zoals de mannekes in de Monty Python-filmpjes, maar veel minder sterk hè ). Ik vermoed dat de omzetting naar klein formaat de oorzaak is?
Eveneens heel knap, al was ook mij het "koortsblaasje" opgevallen (maar daar heb je het al over gehad hè).
Prachtig idee, schitterend uitgevoerd, wat kan je daar nog op aanmerken?
Canon EOS 7D + EF-S 17-55 f2.8 IS USM + EF-S 55-250 f4-5.6 IS
Comment