Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nog van Stephanie

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: Nog van Stephanie

    Lennert alle lof
    Ik sluit me aan bij de rest
    Maar waarom shop je dat kleine koortsblaasje (or whatever) in #2, net onder de lip ook niet ff weg ?
    Groeten Dirk
    Website : http://www.gakrid.be

    Comment


    • #32
      Re: Nog van Stephanie

      Oorspronkelijk geplaatst door gakrid Bekijk bericht
      Maar waarom shop je dat kleine koortsblaasje (or whatever) in #2, net onder de lip ook niet ff weg ?
      Omdat het op het grote formaat geen koortsblaartje is raar maar waar maar op 15MP zie je er amper iets van. Op het kleine formaat heb ik er inderdaad naastgekeken!
      Thx voor de comments allemaal

      Comment


      • #33
        Re: Nog van Stephanie

        De eerste is heel spannend.

        Comment


        • #34
          Re: Nog van Stephanie

          ben zware fan van nummer één...mooie blik van het model...mooie serene belichting die haar mooi trekken benadrukt. heel leuk.
          imagination is more important than knowledge - albert einstein

          Comment


          • #35
            Re: Nog van Stephanie

            Voor mij de eerste, wat een girl power
            www.sergioprodi.com
            Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon!

            Comment


            • #36
              Re: Nog van Stephanie

              Allereerst: wauw ! Als ik die kwaliteit haal binnen een paar jaar - heb zelf nog maar een paar maanden geleden mijn eerste spiegelreflex gekocht - zal ik héééééél tevreden zijn! Wat een prachtmodel trouwens ook!

              En dan nog effe per foto:
              1. Wat een blik en hoe mooi vastgelegd! Randopmerkingen: wimpers boven het oog komen mij wat onnatuurlijk over en de scherpe aflijning van haar kin op de linkerkant van de foto (haar rechterkant dus) geven een lichte indruk dat haar gezicht bovenop de nek is geplakt (zoals de mannekes in de Monty Python-filmpjes, maar veel minder sterk hè ). Ik vermoed dat de omzetting naar klein formaat de oorzaak is?
              2. Eveneens heel knap, al was ook mij het "koortsblaasje" opgevallen (maar daar heb je het al over gehad hè).
              3. Prachtig idee, schitterend uitgevoerd, wat kan je daar nog op aanmerken?
              Canon EOS 7D + EF-S 17-55 f2.8 IS USM + EF-S 55-250 f4-5.6 IS

              Comment


              • #37
                Re: Nog van Stephanie

                Voor mij de middelste vanwege de aangename verhoudingen. Voor de rest ga ik met mijn voorgangers mee
                Robby
                Minder tijd achter de computer
                Is meer tijd achter de camera

                Comment

                Working...
                X