Samen genieten van een tasje koffie schuilend voor regen en wind is toch heerlijk niet?
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Coffee Girl
Collapse
X
-
-
Re: Coffee Girl
Mooie indringende foto waar je iets langer naar kijkt. Ook al is de foto misschien geposeerd, toch heeft ze iets spontaans waardoor het een boeiende opname wordt. Passende toning die misschien nog iets minder bruin mocht bevatten.mijn foto's: www.reneheylen.be
-
Mooi portret, je kan de koffie tot hier ruiken...Nikon D70S, Nikon D300, hoop glaswerk, flitsje...
http://www.esveaa.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dzumbo Bekijk berichtMooie indringende foto waar je iets langer naar kijkt. Ook al is de foto misschien geposeerd, toch heeft ze iets spontaans waardoor het een boeiende opname wordt. Passende toning die misschien nog iets minder bruin mocht bevatten.Groetjes, Jörgen
www.beautyshoot.nl
Comment
-
-
Nice. Hou wel van de kleurtoon, geeft de juiste sfeer aan de foto.
Knap
Grtz**Website** 'you can't depend on your eyes if your imagination is out of focus'
Comment
-
Mooie foto en ik zou hem zelfs graag wat groter zien.
Comment
-
inderdaad, deze foto houd me even vast. het heeft iets extra en je weet niet wat.
Het model grijpt je De afwerking is mooi.
Groeten,
Rudy
www.vogelsvanbelgie.be
Comment
-
-
Vind dat het bruine sausje over de foto nu juist de foto maakt.
Mooi
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door pete Bekijk berichtVind dat het bruine sausje over de foto nu juist de foto maakt.
Mooimijn foto's: www.reneheylen.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Esveaa Bekijk berichtMooi portret, je kan de koffie tot hier ruiken
Comment
-
Mooi werk... Tot straks op de les!
Comment
Comment