Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
tuurlijk mag jij dat zeggen. Geef je dat bij elk topic zo aan als je er niet wild van ? Of alleen de topics waar je het echt heel slecht vind ?
Ik geef bijna nooit wat aan behalve als ik vind dat iets heel gevat is: dit antwoord vond ik echt leuk!
p.s. de flare en de overstraling in m.n. foto 1 vindt ik niet geweldig, maar verder zijn dit toch echt wel foto's die ver boven het maaiveld uitsteken.
Wederom super professionele platen. En niet alleen op fototechnisch gebied. Menig BD'er zou willen dat hij dit zou kunnen schieten (en retoucheren).
Een paar van dit soort fotografen en criticasters erbij, zal dit forumonderdeel goed doen. Zeker als het gaat om vernieuwing
3 is echt een mooie uitdrukkingvan het model in combi met die make-up ... weird
Voor de heb ik ook mijn bedenkingen. Vooral de flare komt zo fake over, die zou ik toch weglaten. Reflecties in de ogen vind ik ook weird, ik heb liever vierkantjes. En het staren in de 2° foto vind ikzelf ook weer niet geslaagd. Maar das alleen MIJN idee, hoeft niet het idee van iemand anders te zijn.
Mijn gevoel na het zien van de reeks : veel potentieel maar 'verknoeid' door de visie van de shopper
Wow - wat een reacties....
Overstraald, ringflits, flare, enz...
Haal dat allemaal weg en je hebt een heel andere foto. Een foto "zoals het hoort". En toevallig hou ik van "hoe het niet hoort".
Maw : helemaal mijn ding
En nr3 steekt er nog eens bovenuit door de expressie !
mee eens, maar waarom van die ringflitsrondjes, kan dat niet op een andere, meer natuurlijk manier?
grt,bouk.
Zet er eens een voorbeeld foto onder (of link) met wat jij bedoeld ? Deze reflectie is overigens geen ringflits, maar een beautydish. Speciaal accessoire voor dit beauty shots dus.
Ik zie zelf overigens 10x liever een ronde catchlight dan een vierkante catchlight in de ogen.
Hele mooie serie,betreft de bewerking daar moet je van houden.
Maar ik vindt het mooi gedaan in iedergeval.
Wat me wel opvalt is als ik naar de mensen ga kijken met het negatiefste commentaar ,deze der zelf eigenlijk niks van bakken.
Wat dan dus ook het eerste bij mij opkomt is het echt gemeend commentaar of afgunst.
Comment