Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Pas een internationale samenwerking gehad met Evelyne. Echt een toppertje. De visagie is gedaan door Joyce Reinieren.
Misschien dat daar de meerwaarde zit maar de foto's op zich vind ik niet zo super.
De PS bewerkingen liggen er hier veel te dik bovenop. Je laat hier zien dat er een knap model over de vloer is geweest, dat er een zeer ijverige visagiste aan het werk is geweest en dan haal jij nog de volle truckendoos uit de kast.
Ik denk dat er creatief en fotografisch veel meer te doen was.
Canon eos 5D mark II- EF 24-70 f2.8 L USM - EF 85 1.8 USM -Sigma 12-24MM - Canon speedlite 580EX - lowepro Computrekker AW -Vanguard supreme hardcase - Vanguard alta PRO 263 - Cactus triggers
Misschien dat daar de meerwaarde zit maar de foto's op zich vind ik niet zo super.
De PS bewerkingen liggen er hier veel te dik bovenop. Je laat hier zien dat er een knap model over de vloer is geweest, dat er een zeer ijverige visagiste aan het werk is geweest en dan haal jij nog de volle truckendoos uit de kast.
Ik denk dat er creatief en fotografisch veel meer te doen was.
Nu zijn het toch wel mooie foto's maar ik ben het er wel mee eens, te veel photoshop.
Die flits reflectie had van mij ook niet gehoeven overigens. net als die flare (die er waarscheinlijk met ps in is gezet)
Ok de flare is met photoshop eringezet. Maar voor de rest valt het echt wel mee hoor. Enige is wat healen en dodge and burn.That's all. (laten we zeggen, 10min per foto)
Enne reflectie in het oog ? wanneer er geen reflectie erin zit, dan shop ik deze erin ! Ik vind het juist mooi een reflectie in het oog.
Comment