Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Een beetje verlegen

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Een beetje verlegen

Natalie

Pace
    Canon-fan
    www.photographypace.be
    blog

Re: Een beetje verlegen

Hey Pascale,

Mooie bewerking

Maar ook al is de bewerking top, het heeft hier ook een nadeel; de rechterkant van het gezicht (links voor ons) zou -gezien de rest van de lichtinval- donkerder moeten zijn dan de linkerkant. Nu komt het gezicht wat onnatuurlijk over, iets wat zeker nog benadrukt wordt doordat het rechteroog lichter is dan het linkeroog. Het maakt het gezicht eigenlijk wat assymetrischer dan het eigenlijk is.

Just my 2 cents
    My S3 was so slow I went to the hospital to take new baby pictures, the buffer cleared just in time for her wedding pictures.

Comment

Ik vind het wel een mooie bewerking.

Maar ben het eens met mijn voorganger : de bewerking werkt hier niet omdat ze imho het model zeker niet flateert, wel ?
      Groeten Dirk
      Website : http://www.gakrid.be

Comment

er zit geen ronding meer in het gezicht, het is net een tekening uit een stripverhaal.

Comment

Eh... ik snap niet hoe mijn voorgangers dit een "mooie" bewerking kunnen vinden. De deur komt er misschien mooi uit, maar het effect op het model vind ik afgrijselijk!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jayjay_T Bekijk bericht
            Hey Pascale,

Mooie bewerking

Maar ook al is de bewerking top, het heeft hier ook een nadeel; de rechterkant van het gezicht (links voor ons) zou -gezien de rest van de lichtinval- donkerder moeten zijn dan de linkerkant. Nu komt het gezicht wat onnatuurlijk over, iets wat zeker nog benadrukt wordt doordat het rechteroog lichter is dan het linkeroog. Het maakt het gezicht eigenlijk wat assymetrischer dan het eigenlijk is.

Just my 2 cents
            Ik volg.
            Toch mooi plaatje.
            Met mijn NIKON in de hand kom ik door het hele land, en nog wat NIKKOR lenzen voor over de grenzen.

Comment

Working...
            X