Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Romy (portret)

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Romy (portret)

Joeri De Schutter
    Canon toestel en (GL)asbak. www.photo.net/photodb/member-photos?include=all&user_id=979153

Re: Romy (portret)

Schoon portretje.
    Eric Van Aerschot BD0730BE

Comment

aha.. daar is ons mooie BD modelleke weer.
      moet eerlijkheidhalve wel vermelden, dat ik dit een van de minderen vind.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Mooi van compositie en omzetting maar de scherpte ligt niet helemaal goed voor mij. Mijn ogen dwalen steeds af naar haar haar aan de rechterkant.

Het duurt trouwens een eeuwigheid voordat imageshack de foto's heeft geladen.
        www.pixation.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Pixations Bekijk bericht
          Mooi van compositie en omzetting maar de scherpte ligt niet helemaal goed voor mij. Mijn ogen dwalen steeds af naar haar haar aan de rechterkant.

Het duurt trouwens een eeuwigheid voordat imageshack de foto's heeft geladen.
          klopt,ik vind dit een plus punt omdat het een invoerende lijn is tot aan het gezicht.
          Canon toestel en (GL)asbak. www.photo.net/photodb/member-photos?include=all&user_id=979153

Comment

Mooi, dat zeker...
            Maar volgens mij is er met een beetje schuivertjeswerk (PS) meer uit te halen.
            Dit zijn alleszins prenten die, met de juiste bewerking, zeker bij mijn favorieten terecht komen...

Comment

Kleuren vind ik de beste. Mooie kleuren en invoerende lijn.
              Z-W iets te grijs op mijn scherm.
              Met mijn NIKON in de hand kom ik door het hele land, en nog wat NIKKOR lenzen voor over de grenzen.

Comment

Working...
              X