Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Echt geweldige fotos !
Kan je mss wat meer uitleg geven over je opstelling ?
Eigenlijk is dat niet zo lastig. Ik heb alles met één lamp gedaan, en als je de foto's bekijkt en de richting bepaalt waar het licht vandaan komt, dan weet je al waar die lamp gestaan heeft.
Marius, dat is gewoon klasse wat je hier toont !!!ik ben maar een beginneling maar ik heb al heel wat playboy's en penthouses verslonden,en ik moet zeggen dat ik ze zo nog nooit tegen gekomen ben!!!!Ik ga voor alle drie,gewoon subliem!! en misschien heb ik de ervaring nog niet,maar na 20jaar drukker geweest te zijn dan ontwikkel je een optisch oog. Ik hoop ooit zoiets te kunnen maken
Tis prima werk en zeer mooi die huid weergegeven. Met dat stof waar veel textuur inzit wat eigenlijk de beginselen zijn in de belichtingstechniek. Zeer moeilijk om alles zo netjes te plaatsen.
Mooi mooi mooi...
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
ik kreeg een zeer geïrriteerde reactie van de topicstarter...
Howla,
dat was zeker niet als flame bedoeld, in tegendeel, mijn gedachte was zelfs dat de foto die ik postte van jou 'gekopieerd' was. Erg fijn en stijlvol dat je dit meteen als een aanval ziet...
spijtig...
Birkie
Oorspronkelijk geplaatst door mariussuiker
Denk je nu echt dat iedere foto een eigen idee is?
Weet je wel hoe vaak mensen aan de hand van andere foto's hun foto's maken?
Makkelijk om zo iemand onderuit te halen.
Maak het maar na zou ik zeggen.
Groet, Marius
erg spijitg, aangezien ik de TS zijn werk echt wel bewonder...
Oorspronkelijk geplaatst door mariussuikerBekijk bericht
Eigenlijk is dat niet zo lastig. Ik heb alles met één lamp gedaan, en als je de foto's bekijkt en de richting bepaalt waar het licht vandaan komt, dan weet je al waar die lamp gestaan heeft.
Groetjes, Marius
Foto 3 met 1 lamp ? Dat lijkt mij sterk. Is hier geen tangbelichting gebruikt ?
Comment