Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

The devil made me do it [18+]

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • The devil made me do it [18+]

    Afgelopen dinsdagavond had ik mijn 2e shoot met Kim.
    Onze eerste shoot waren low-key bodyshapes en daar wilden we nog wat op voortborduren.
    Kim had grote zwarte vleugels geregeld en die hebben we dus ook gebruikt. Echt lastig om zwarte vleugels op een zwarte achtergrond te fotograferen, maar na veel proberen is het toch gelukt denk ik.

    We wilden de vleugels niet met bandjes vastmaken omdat je dat toch altijd ziet, dus we besloten ducktape te gebruiken en dit leidde tot komische taferelen. Vooral toen het er weer afmoest!

    Hier een paar resultaten:

    1. De foto met vleugels:


    2.


    3. Dit is een ideetje van me waarbij het de bedoeling is dat iedereen er zelf z'n verhaal bij bedenkt:



    Ik ben benieuwd of ze smaken.

    Groetjes, Marius
    Zonder *Klik* geen foto!!!http://www.mariussuiker.nl

  • #2
    Re: The devil made me do it [18+]

    The Golden Earring, weer alom 3 knappe platen marius,HoF waardig "Paradise in distress

    Comment


    • #3
      Re: The devil made me do it [18+]

      Oorspronkelijk geplaatst door mariussuiker Bekijk bericht
      ducktape
      Hahaha, het is geen eendentape maar leidingentape. Ducttape dus

      Comment


      • #4
        Re: The devil made me do it [18+]

        Oorspronkelijk geplaatst door Marco_ Bekijk bericht
        Hahaha, het is geen eendentape maar leidingentape. Ducttape dus
        Hoe dan ook, het plakt als de ziekte!!
        Zonder *Klik* geen foto!!!http://www.mariussuiker.nl

        Comment


        • #5
          Re: The devil made me do it [18+]

          Mooie platen, mooi belicht ook
          Voorkeur voor foto 3.

          gr
          Luc

          Comment


          • #6
            Re: The devil made me do it [18+]

            Foto 2 vind ik prachtig.
            Prachtig model en uitstraling, zeer mooi gaaf lichaam, prachtige belichting.
            Vooral de omlijning van het lichaam vind ik mooi.
            Misschien een kleine opmerking.
            Door de mooie omlijnig vallen 2 kleine onregelmatigheden op, eentje net bovenaan de tepel , piercing? , en ook eentje langs de rug net voorbij de linkerarm
            Nikon D800 ,D750, D90, Lenzen: 24-70mm f:2.8; 70-200mm f2.8 VRII; 50mm f1.8; 105mm Macro f:2.8; 70-300mm; 18-105VR

            Comment


            • #7
              Re: The devil made me do it [18+]

              Dit is heel sterke fotografie.
              Zo ééntje wil ik wel aan de muur hangen.
              Vooral de pose én belichting én expressie ... van nummer 2 bekoort me, maar ook nummer 3 én nummer 1 én ... het is gewoon beregoed.

              Comment


              • #8
                Re: The devil made me do it [18+]

                Prachtig werk! Mooie z/w omzettingen!
                Groetjes, P'trick
                Mijn site
                Mijn blog (wanneer je van minimalisme houdt)

                Comment


                • #9
                  Re: The devil made me do it [18+]

                  Ik had deze gemist. Nummer twee mijn favoriet.
                  Maar alle drie te mooi om met maar 7 comments af te zakken in de vergetelheid van BD....
                  Henk
                  Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
                  (BD1383NL)

                  Comment


                  • #10
                    Re: The devil made me do it [18+]

                    Oorspronkelijk geplaatst door Henk47 Bekijk bericht
                    Maar alle drie te mooi om met maar 7 comments af te zakken in de vergetelheid van BD
                    Zeker! Schitterende foto's. Zelf heb ik een voorkeur voor de eerste
                    Niet geschoten is altijd mis

                    Comment


                    • #11
                      Re: The devil made me do it [18+]

                      Hehe Naakt is mijn ding niet en dat weten de meesten onder jullie intussen wel al, aangezien ik me doorgaans van commentaar onthou bij zo'n reeksen.

                      Maar ik wou bij deze toch even opmerken dat bij foto twee de achtergrond wat kabbelig is (de papierrol neem ik aan) als je' m toevallig op een high-contrast laptop scherm te zien krijgt. Ok, dit schermpje hier is niet gekalibreerd, maar je moet ervan uitgaan dat wel meer mensen je foto op een niet gekalibreerd laptop ding te zien gaan krijgen.
                      Mss effe blurtje op zetten? Want zo is het jammer vind ik, het doet afbreuk aan het totaalbeeld en zijn kwaliteit.
                      If you always do what you always did, you will always get what you always got.
                      www.sylviehuybrecht.be

                      Comment


                      • #12
                        Re: The devil made me do it [18+]

                        Oorspronkelijk geplaatst door Sylvie Huybrecht Bekijk bericht
                        Maar ik wou bij deze toch even opmerken dat bij foto twee de achtergrond wat kabbelig is (de papierrol neem ik aan) als je' m toevallig op een high-contrast laptop scherm te zien krijgt. Ok, dit schermpje hier is niet gekalibreerd, maar je moet ervan uitgaan dat wel meer mensen je foto op een niet gekalibreerd laptop ding te zien gaan krijgen.
                        Mss effe blurtje op zetten? Want zo is het jammer vind ik, het doet afbreuk aan het totaalbeeld en zijn kwaliteit.
                        Da's waar, ook op die van mij... Maar ik vind 1 er boven uit steken, dus vind ik dit niet zo'n ramp
                        #3 vind ik dan weer ... niet van het zelfde niveau
                        Groeten Dirk
                        Website : http://www.gakrid.be

                        Comment


                        • #13
                          Re: The devil made me do it [18+]

                          Heerlijke foto's!
                          Zowat vanalles: http://www.flickr.com/photos/philflash/
                          Concerten en voorstellingen: http://musicslides.wordpress.com/

                          Comment


                          • #14
                            Re: The devil made me do it [18+]

                            Foto 1 steekt er voor mij boven uit.

                            Comment

                            Working...
                            X