Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Revenge of the Sith ? + update

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Revenge of the Sith ? + update

    bovenstaande film bracht me op een idee. Hierbij mijn eerste probeersel.

    alle commentaren en suggesties zijn welkom



    --



    --

    dan maar een updateje



    --

    Last edited by Perrush; 17 januari 2009, 08:58.
    --
    Play Drakensang - a free online mmorpg

  • #2
    Re: Revenge of the Sith ?

    hahaha.. heb dat huidje ook hier

    Ziet er vet uit. Maar persoonlijk zou ik dan toch alleen de huid doen en niet de achtergrond. Cool wil ik ook
    Thanks voor de inspiratie
    Groetjes, Jörgen
    www.beautyshoot.nl

    Comment


    • #3
      Re: Revenge of the Sith ?

      mag ik miereneuken?
      je hebt een klein stukje huid vergeten aan de haarlijn (en soms iets teveel gekleurd)
      wel heel tof gedaan!
      Canon 7D - EF 17-40 F4 L, EF 24-105 F4 L IS,EF 70-200 f2.8 L IS II, EF 100-400 L IS, EF 85 F1,2 L II, EF 50 F1.8 II, Sigma 8-16 DC HSM, Canon Speedlite 580 EX II, 430 EX II

      Comment


      • #4
        Re: Revenge of the Sith ?

        Misschien de lippen, neus en ogen zwart zoals een echte cheetah?

        Comment


        • #5
          Re: Revenge of the Sith ? + update

          @ gekke max : tja, die achtergrond was een beetje een wanhoopspoging oorspronkelijk was ie wit, maar dat werkte niet. Ook zwart was geen optie. Dus nu nog eens iets anders.

          @ Philip : ik denk niet dat ik een stukje vergeten was, maar het was wel een refelctie waardoor het leek alsof er een stukje niet geschilderd was. Nu is die weg, niet ?

          @ Lennert : mondje en neus zijn zwart
          --
          Play Drakensang - a free online mmorpg

          Comment


          • #6
            Re: Revenge of the Sith ? + update

            grapvolle opnamen
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

            Comment


            • #7
              Re: Revenge of the Sith ? + update

              haha, die snorharen
              links boven en volledig in het midden is er nog een bleek strookje, maar het stoort niet echt hoor
              Canon 7D - EF 17-40 F4 L, EF 24-105 F4 L IS,EF 70-200 f2.8 L IS II, EF 100-400 L IS, EF 85 F1,2 L II, EF 50 F1.8 II, Sigma 8-16 DC HSM, Canon Speedlite 580 EX II, 430 EX II

              Comment


              • #8
                Re: Revenge of the Sith ? + update

                Mooi gedaan hoor.

                Toch een paar suggesties zoals gevraagd : de ogen en de tanden vind ik erover. De tanden zijn te perfect wit; de ogen hebben te veel contrast en lijken mij ook te wit (ik kijk hier op mijn portable scherm dat wat te bleek staat). Ik zou beide wat terugbrengen zodat het wat meer natuurlijk wordt. Ik weet wel dat men dit in modelfotografie nogal boost, maar men gaat er vaak over. Dergelijke ogen bestaan niet.

                De huid is mooi gedaan. Maar toch suggesties om het nog natuurlijker te maken. Ten eerste loopt die 'plat' door.
                Zo zie je aan de kin dat de vlekken 2D doorlopen naar de borst, die een stuk dieper ligt. Ook loopt de textuur wat door op de lippen.
                Daarnaast lopen de vlekken ook niet in mee in perspectief met de huid, maar zijn er plat boven gelegd (zo lijkt het toch). Met een displacement filter kan je dat laten meebuigen.
                Dit werkt goed op een gordijn en hopelijk hier ook. Misschien ga je eerst wat meer diepte moeten steken door te dodgen en te burnen (want het is op donker en licht dat de displacement filter werkt om het 3D effect te berekenen).

                Veel succes.
                Last edited by PSG; 17 januari 2009, 09:44.

                Comment


                • #9
                  Re: Revenge of the Sith ? + update

                  Niet helemaal perfect, maar wel knap gedaan imo

                  Comment


                  • #10
                    Re: Revenge of the Sith ? + update

                    @ PSG : tanden heb je helemaal gelijk, ogen half. Ben beide wat uit het oog verloren toen ik een blending mode op soft light zette om dat 'leven' in de huid te krijgen. Vooral op de huid geconcentreerd en de rest vergeten

                    Van de 2D huid heb je grotendeels gelijk. Het overgaan in de nek was me zelf eigenlijk nog niet opgevallen Probleem is dat ik wel degelijk een displacement map gebruikt heb, alleen lijkt dit bij zulke 'koppen' niet goed te werken (of doe ik iets verkeerds). Volgende keer ga ik toch eens probremen vooral op die displacement te letten.
                    --
                    Play Drakensang - a free online mmorpg

                    Comment


                    • #11
                      Re: Revenge of the Sith ? + update

                      Oorspronkelijk geplaatst door Perrush Bekijk bericht
                      Probleem is dat ik wel degelijk een displacement map gebruikt heb
                      Ik was inderdaad aan het twijfelen. Als je het contrast van de image waarop je de displacement berekent wat meer boost, zal dit allicht geinterpreteerd worden als meer diepte en zal je een sterker buigend effect krijgen. Dat kan misschien helpen?

                      Comment


                      • #12
                        Re: Revenge of the Sith ? + update

                        Die update... super
                        Groetjes, Jörgen
                        www.beautyshoot.nl

                        Comment


                        • #13
                          Re: Revenge of the Sith ? + update

                          Oorspronkelijk geplaatst door PSG Bekijk bericht
                          Ik was inderdaad aan het twijfelen. Als je het contrast van de image waarop je de displacement berekent wat meer boost, zal dit allicht geinterpreteerd worden als meer diepte en zal je een sterker buigend effect krijgen. Dat kan misschien helpen?
                          nie echt, ik zit idd op de Z/W plaat dan te dodgen en burnen om het contrast te verhogen, maar blijkbaar werkt dit toch niet echt.

                          Volgende keer ga ik eens gewoon aan grijze 3D bol gebruiken met front licht als displacement map voor de zijkanten. De neus en ogen gaat m.i. wel met een gewoon portret. och we zien wel

                          Tnx voor de feedback
                          --
                          Play Drakensang - a free online mmorpg

                          Comment


                          • #14
                            Re: Revenge of the Sith ? + update

                            Knap effect.
                            BD0808BE

                            Comment

                            Working...
                            X