Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Belgische schone [18+]

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Belgische schone [18+]

Die melk hebben we bei oens in nederland ook,een leuke foto (technisch zal het ok zijn)
    maar ik vind er niks wat mij erg aanspreekt.Voor mij is het 100 in een doosje.

Comment

Dit vind ik een prachtfoto, zowel technisch als qua onderwerp. Gewoon volgen hoe die lijntjes melk langs het lichaam lopen, ik vermoed dat dit puur geluk is, maar toch is het perfect vastgelegd. Noem het de orson welles touch, die oefende ook soms uren op een bepaald shot om de wind in een sluier perfect tezien, was dit hier ook zo?
      http://www.dannydemeyer.be

Comment

Ik zie trouwens in de frigo het vervolg al liggen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Den D. Bekijk bericht
          Ik zie trouwens in de frigo het vervolg al liggen
          hahahaha... ik had bij de slagroom hetzelfde gedacht Ik moest toen denken aan die reclame waar die jongen op bed zit en zich inspuit. En zij is op dieet hahaha.
          Groetjes, Jörgen
          www.beautyshoot.nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lucky Luc Bekijk bericht
            Mooi foto, leuk ideetje
            Was mooier geweest met grote glazen fles
            en ook zonder sokken, maar is persoonlijk
            mening natuurlijk

groetjes
            Luc
            Luc, je moet nog veel leren zeg!!!
            Die sokken mocht ze van mij zelfs in bed aanhouden.

Hele mooie plaat, maar dat wist je al.

Groetjes, Marius
            Zonder *Klik* geen foto!!!http://www.mariussuiker.nl

Comment

Technisch ok maar dit gaat 'de fotografie' een beetje voorbij vind ik.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door judas Bekijk bericht
                Technisch ok maar dit gaat 'de fotografie' een beetje voorbij vind ik.
                Dit slaat écht nergens op!
                Als je zo'n ongenuanceerde opmerking maakt is het wel netjes als je erbij uitlegt waarom jij deze mening bent toegedaan.

Ik wil hier nog wel even iets aan toevoegen:
                Ik heb jouw profiel even bekeken en kom meerdere "vage" reakties tegen terwijl jij zelf nergens foto's gepost hebt. Ik kan zelfs geen site van jou vinden.
                Zo is het wel makkelijk reageren. Hoe zat dat ook alweer met de stuurlui?

Gegroet, Marius
                Last edited by mariussuiker; 15 januari 2009, 00:33.

Comment

Mag je dan geen mening hebben zonder zelf te beeldmateriaal te posten ? Ik dacht het wel.

Betreffende deze foto wil ik dit nog kwijt:
                  Volgens mij is de prikkel bij de meesten net is groter voor het hoofdonderwerp óp de foto dan wel voor de foto an sich. Geen probleem mee hoor, alleen vraag ik me dan soms af of dit het juiste forum is. Daarmee wil ik niet gezegd hebben dat een erotisch geladen beeld hier NIET zou kunnen. Helaas is het evenwicht soms een beetje zoek.

Comment

Mag je dan geen mening hebben zonder zelf te beeldmateriaal te posten ? Ik dacht het wel. .
                    Tuurlijk mag dat, maar het is wel erg makkelijk reageren als men niet weet of jij zelf wél alles onder de knie hebt. Vandaar mijn opmerking over die stuurlui.

Betreffende deze foto wil ik dit nog kwijt:
                    Volgens mij is de prikkel bij de meesten net is groter voor het hoofdonderwerp óp de foto dan wel voor de foto an sich. Geen probleem mee hoor, alleen vraag ik me dan soms af of dit het juiste forum is. Daarmee wil ik niet gezegd hebben dat een erotisch geladen beeld hier NIET zou kunnen. Helaas is het evenwicht soms een beetje zoek.
                    Ook voor deze reaktie is een spreekwoord: Zoals de waard is....

Sorry, maar ik zie dit op meerdere fora gebeuren. En ik zou toch wel heel erg graag eens werk van jouw hand willen zien.
                    Daarnaast blijf je op deze manier totaal anoniem, lekker handig! En persoonlijk ben ik er geen voorstander van dat op dit soort fora mensen zich kunnen verschuilen achter een nickname. wel goed gekozen trouwens. Bewust?

Groetjes, Marius

Comment

Volgens mij is de prikkel bij de meesten net is groter voor het hoofdonderwerp óp de foto dan wel voor de foto an sich.
                      Kan je moeilijk zeggen he (tenzij je spreekt uit ervaring). Dit is voor mij een technisch heel knappe foto die bereikt wat hij beoogt: erotiek met een knippog.
                      Niks mis mee, me dunkt.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mariussuiker Bekijk bericht
                        Tuurlijk mag dat, maar het is wel erg makkelijk reageren als men niet weet of jij zelf wél alles onder de knie hebt. Vandaar mijn opmerking over die stuurlui.

Ook voor deze reaktie is een spreekwoord: Zoals de waard is....

Sorry, maar ik zie dit op meerdere fora gebeuren. En ik zou toch wel heel erg graag eens werk van jouw hand willen zien.
                        Daarnaast blijf je op deze manier totaal anoniem, lekker handig! En persoonlijk ben ik er geen voorstander van dat op dit soort fora mensen zich kunnen verschuilen achter een nickname. wel goed gekozen trouwens. Bewust?

Groetjes, Marius
                        Maak je niet druk, iedereen heeft zijn eigen mening, en die respecteer ik. Zelf ben ik een andere mening aangedaan, maar goed.

Marco
                        Nikon D3 - SB-800/900 - Nikon 50mm F1.8 - Nikon 24-70 - Nikon 105 VR macro - Nikon 70-200 VR - Nikon 85 mm F1.8 en nog wat zooi.

Comment

Working...
                        X