Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Grappige foto. Alleen had ik geen melk van de Lidl gebruikt. Niet dat daar iets mis mee is, maar ik zou dan toch voor een merk geopteerd hebben. Of nog beter: een glazen fles ofzo.
De foto is door het lijnenspel heel grafisch. Ik ben er persoonlijk dan ook nogal gevoelig voor dat alle lijnen in een grafische foto recht lopen. Dat zou de foto in mijn ogen meer evenwicht geven.
Op zich is het wel een leuk idee. Het licht is heel mooi. Hair and make-up zijn ook mooi verzorgd.
prima zo, vooral die tegenstellingen, pak melk/sokken/inhoud koelkast.
heerlijk.
grt,bouk.
Hey eindelijk iemand die de achterliggende gedachte ziet !!
De styling is zo gekozen, zonder pumps maar dikke sokken, geen fles maar goedkope melk.. en volle koelkast met een klasse model ervoor, vol glamour en stijl.
Marco
Nikon D3 - SB-800/900 - Nikon 50mm F1.8 - Nikon 24-70 - Nikon 105 VR macro - Nikon 70-200 VR - Nikon 85 mm F1.8 en nog wat zooi.
Deze foto doet toch iedere gewone man dromen!...
eindelijk geen onbereikbaar model overspoeld door glamour,
maar een droomvrouw die bereikbaar lijkt door die wollen sokken en een goedkope doos melk
Vindt het een speelse plaat in een huislijke omgeving en die sokken, das ieder zijn eigen mening en zeker niet eens storend (vrouwen hebben toch altijd koude voeten).
Wat betreft de brik melk is ook persoonlijk maar gezien de moderniteit van de plaat denk ik niet dat een glazen fles mooi zou staan (eerder in een old fashion kitchen)
De foto is door het lijnenspel heel grafisch. Ik ben er persoonlijk dan ook nogal gevoelig voor dat alle lijnen in een grafische foto recht lopen. Dat zou de foto in mijn ogen meer evenwicht geven.
Dat is dan ook de enige kritiek die je op technisch vlak kan geven. Maar het is een punt.
Maare ... die reflectie daar klopt iets niet, dit is volgens mij een 2e shot dat gemonteerd werd op de eerste foto (het is niet dezelfde foto zoveel is zeker), maar als die kast op die plaats zou staan zou je nooit een dergelijke reflectie krijgen, maar eerder een zicht van de achterkant van Bianca
Heel mooi gedaan hoor, zou de foto zelf niet beter kunnen maken, maar dit detail viel mij toch op
Maare ... die reflectie daar klopt iets niet, dit is volgens mij een 2e shot dat gemonteerd werd op de eerste foto (het is niet dezelfde foto zoveel is zeker), maar als die kast op die plaats zou staan zou je nooit een dergelijke reflectie krijgen, maar eerder een zicht van de achterkant van Bianca
Heel mooi gedaan hoor, zou de foto zelf niet beter kunnen maken, maar dit detail viel mij toch op
Mark
Volgens mij is het een hoogglans keuken en dan moet dit met een eiland wel lukken.
Doet mij denken aan die Amerikaanse actrice met haar melk ...Ben haar naam kwijt..
Is wel erotisch getint maar niet echt mijn ding..Kan er ook daarom moelijk iets over zeggen.
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Mark
niet mee eens, anders zou het wel heeeeel erg goed gedaan zijn.
kijk maar naar de inhoud van de koelkast en de melk naast de sokken.
grt,bouk.
Comment