Re: Suus en Marius [18+]
Hoi
Wanneer je op een gave locatie bent vind ik het een belangrijk aspect dat je daar meer van kan zien.
Nu zie je alleen stalen hekwerk van waarschijnlijk een ventilator.
Dit aspect hebben diverse parkeergarages in de omgeving waar ik vandaan kom.
Evenals een pijpleidingconstructie. Dit kan ik zelfs nog in een beeld fotoshoppen aangezien het plat opgenomen is.
kortom, mijn hint, maak omgevingen dieper. Gebruik het licht daar ook voor.
Implementeer het model ook echt in de omgeving, ik vind het nu zo'n tegenstelling. Het is leuk, maar voor mij niets meer.
Verders vind ik de houdingen niet echt helemaal vrouwelijk /sierlijk.
Wanneer je met naakt bezig gaat spreek je meer over vormen dan poseren.
Nu is er geposeerd maar op vorm is niet zo gelet.
denk bijv aan zo'n stomp rechter armpje op 1 en de nogal brede positie van de benen.
daarbij trekt het broekje ook nog eens een rare lijn.
2 oogt in dat opzicht beter, maar toch, ga zelf eens op lijnen letten en hoe het licht af snijd.
Op 3 heb je weer zo'n voorbeeld waarbij de arm een deel van een borst af vlagt. Echter is het licht op het model er wel voor de rest mooier. en sierd het haar lichaam beter.
verders zitten er hier en daar wat spierspanningen in die het minder mooi laten ogen, maar dit is detailwerk en met photoshop te verhelpen.
Wat je jezelf zou kunnen af vragen is of je wel een dergelijke shoot zou willen bij dit soort temperaturen.
Dan kan het model wel roepen "ja ik wil" maar als fotograaf zou je de slimmer moeten zijn.
- Het is niet echt gezond voor je model
- Je bent als fotograaf meer geneigd jezelf te gaan haasten, en dat zie je hier.
Ikzelf zou het namelijk nooit gedaan hebben.
Maargoed, wellicht kun je er wat mee.
Wellicht niet.
Hoi
Wanneer je op een gave locatie bent vind ik het een belangrijk aspect dat je daar meer van kan zien.
Nu zie je alleen stalen hekwerk van waarschijnlijk een ventilator.
Dit aspect hebben diverse parkeergarages in de omgeving waar ik vandaan kom.
Evenals een pijpleidingconstructie. Dit kan ik zelfs nog in een beeld fotoshoppen aangezien het plat opgenomen is.
kortom, mijn hint, maak omgevingen dieper. Gebruik het licht daar ook voor.
Implementeer het model ook echt in de omgeving, ik vind het nu zo'n tegenstelling. Het is leuk, maar voor mij niets meer.
Verders vind ik de houdingen niet echt helemaal vrouwelijk /sierlijk.
Wanneer je met naakt bezig gaat spreek je meer over vormen dan poseren.
Nu is er geposeerd maar op vorm is niet zo gelet.
denk bijv aan zo'n stomp rechter armpje op 1 en de nogal brede positie van de benen.
daarbij trekt het broekje ook nog eens een rare lijn.
2 oogt in dat opzicht beter, maar toch, ga zelf eens op lijnen letten en hoe het licht af snijd.
Op 3 heb je weer zo'n voorbeeld waarbij de arm een deel van een borst af vlagt. Echter is het licht op het model er wel voor de rest mooier. en sierd het haar lichaam beter.
verders zitten er hier en daar wat spierspanningen in die het minder mooi laten ogen, maar dit is detailwerk en met photoshop te verhelpen.
Wat je jezelf zou kunnen af vragen is of je wel een dergelijke shoot zou willen bij dit soort temperaturen.
Dan kan het model wel roepen "ja ik wil" maar als fotograaf zou je de slimmer moeten zijn.
- Het is niet echt gezond voor je model
- Je bent als fotograaf meer geneigd jezelf te gaan haasten, en dat zie je hier.
Ikzelf zou het namelijk nooit gedaan hebben.
Maargoed, wellicht kun je er wat mee.
Wellicht niet.
Comment