Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Suus en Marius [18+]

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Suus en Marius [18+]

Hoi

Wanneer je op een gave locatie bent vind ik het een belangrijk aspect dat je daar meer van kan zien.
    Nu zie je alleen stalen hekwerk van waarschijnlijk een ventilator.
    Dit aspect hebben diverse parkeergarages in de omgeving waar ik vandaan kom.
    Evenals een pijpleidingconstructie. Dit kan ik zelfs nog in een beeld fotoshoppen aangezien het plat opgenomen is.
    kortom, mijn hint, maak omgevingen dieper. Gebruik het licht daar ook voor.
    Implementeer het model ook echt in de omgeving, ik vind het nu zo'n tegenstelling. Het is leuk, maar voor mij niets meer.

Verders vind ik de houdingen niet echt helemaal vrouwelijk /sierlijk.
    Wanneer je met naakt bezig gaat spreek je meer over vormen dan poseren.
    Nu is er geposeerd maar op vorm is niet zo gelet.
    denk bijv aan zo'n stomp rechter armpje op 1 en de nogal brede positie van de benen.
    daarbij trekt het broekje ook nog eens een rare lijn.
    2 oogt in dat opzicht beter, maar toch, ga zelf eens op lijnen letten en hoe het licht af snijd.
    Op 3 heb je weer zo'n voorbeeld waarbij de arm een deel van een borst af vlagt. Echter is het licht op het model er wel voor de rest mooier. en sierd het haar lichaam beter.
    verders zitten er hier en daar wat spierspanningen in die het minder mooi laten ogen, maar dit is detailwerk en met photoshop te verhelpen.

Wat je jezelf zou kunnen af vragen is of je wel een dergelijke shoot zou willen bij dit soort temperaturen.
    Dan kan het model wel roepen "ja ik wil" maar als fotograaf zou je de slimmer moeten zijn.
    - Het is niet echt gezond voor je model
    - Je bent als fotograaf meer geneigd jezelf te gaan haasten, en dat zie je hier.
    Ikzelf zou het namelijk nooit gedaan hebben.

Maargoed, wellicht kun je er wat mee.
    Wellicht niet.
    www.markderoophotography.com

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door markderoophotography Bekijk bericht

Wat je jezelf zou kunnen af vragen is of je wel een dergelijke shoot zou willen bij dit soort temperaturen.
      Dan kan het model wel roepen "ja ik wil" maar als fotograaf zou je de slimmer moeten zijn.
      - Het is niet echt gezond voor je model
      - Je bent als fotograaf meer geneigd jezelf te gaan haasten, en dat zie je hier.
      Ikzelf zou het namelijk nooit gedaan hebben.

Maargoed, wellicht kun je er wat mee.
      Wellicht niet.
      Met alle respect Mark,

Maar als ik alle reakties, zowel hier, op Zoom, op DH, op eosdigitaal, en natuurlijk de reaktie van Suus zelf ga bekijken, dan heb ik er absoluut geen spijt van dat ik dit gedaan heb en neem die enkele negatieve reaktie op de koop toe. En gehaast was het zéér zeker niet.

Ik zal niet ontkennen dat er best een paar puntjes zijn die niet helemaal 100% zijn, maarja als ik dit werk foutloos zou doen stond ik nu op een of ander mooie zonnig strand playmates te fotograferen, of mooie fashionshoots voor glossy magazines te maken.
      Dat wil niet zeggen dat ik sommige nuttige tips niet zal meenemen.

Groetjes, Marius
      Zonder *Klik* geen foto!!!http://www.mariussuiker.nl

Comment

WAUW...prachtige foto's

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mariussuiker Bekijk bericht
          Met alle respect Mark,

Maar als ik alle reakties, zowel hier, op Zoom, op DH, op eosdigitaal, en natuurlijk de reaktie van Suus zelf ga bekijken, dan heb ik er absoluut geen spijt van dat ik dit gedaan heb en neem die enkele negatieve reaktie op de koop toe. En gehaast was het zéér zeker niet.

Ik zal niet ontkennen dat er best een paar puntjes zijn die niet helemaal 100% zijn, maarja als ik dit werk foutloos zou doen stond ik nu op een of ander mooie zonnig strand playmates te fotograferen, of mooie fashionshoots voor glossy magazines te maken.
          Dat wil niet zeggen dat ik sommige nuttige tips niet zal meenemen.

Groetjes, Marius
          Ik spiegel mijzelf niet aan reacties van anderen. Ik vertel je gewoon wat ik ervan vind. En vaak is het zo dat ik op andere dingen let dan de meeste die een reactie schrijven. En tja, dit keer sta ik niet in de rij met een bos bloemen. Maar wie weet een volgende keer

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door markderoophotography Bekijk bericht
            Ik spiegel mijzelf niet aan reacties van anderen. Ik vertel je gewoon wat ik ervan vind. En vaak is het zo dat ik op andere dingen let dan de meeste die een reactie schrijven. En tja, dit keer sta ik niet in de rij met een bos bloemen. Maar wie weet een volgende keer
            Hoeft ook niet Mark.
            Iedereen heeft recht op zijn eigen mening en die respecteer ik uiteraard.
            Het is natuurlijk zo dat ik achter mijn werk sta, anders plaats ik het niet, maar je kunt het nooit naar ieders smaak doen. Was het maar waar, dan zat ik hier nu niet op dit saaie kantoor!

Groetjes, Marius

P.s.: ik moet trouwens zeggen dat ik in de meeste gevallen geniet van jouw werk. Je bent goed bezig!

Comment

Daar heb je gelijk in. Ikzelf zou stoppen met dat werk als iedereen alles mooi zou vinden wat ik zou maken. Want dan is de uitdaging weg
              Ik vind het ook vanzelfsprekend dat je achter je werk staat. en dat is ook maar goed, want hierdoor heb je een eigen richting die je uit gaat en dat maakt je als Marius ook de Marius. Want ik herken met je werk wél.
              Met name het studiobeeld dat je neer zet. Dat beeld heeft ook niet. De dingen die ik opnoemde over de schaduw en vorm is daar niet aanwezig. Vandaar dat ik vermoede dat je het snel hebt gedaan zodat je geen ijspop van je model maakt.
              Ik vind je werk ook absoluut niet slecht ofzo, Maar op een gegeven moment kom je op een punt dat je alleen kleine details kan verbeteren om nóg verder te komen. Oftewel, nitpicking ;lol;

Maarja, ik zit niet op een kantoor, ben bezig met groot onderhoud van een chemieanalyser.
              Ben nu door de wachtstappen heen, en ga weer verder! en danku voor 't compliment

Greets, Mark

Comment

hoi Marius,

Wat kan ik hier nog aan toevoegen ?
                Al zoveel over gezegd
                Kan alleen zeggen, mooie locatie, mooi
                belicht en mooi model.
                Voorkeur voor foto 1, maar is persoonlijke smaak natuurlijk.

Ik geef ook toe, ik post hier foto's voor de commentaren om
                later ze te kunnen verbeteren.
                Alleen "doelgericht" commentaar geven laat ik over aan de "echte"

grtz
                Luc
                Last edited by Lucky Luc; 7 januari 2009, 13:31.

Comment

Ik vind het verdomd goed dat een fotograaf zoals Mark de moeite neemt om hier en daar eens wat dieper op de materie in te gaan dan alleen een vergeten vlekje of een storende neusschaduw.
                  Schieten is meer dan alleen fotoshop.
                  Ik vind het zelf heel mooie beelden zoals ik al aangaf maar met wat finetuning kunnen ze nog beter worden. Net zoals je in mijn topic hebt verwoord.

Ik hoop van harte dat jij .. en met jou ook wat andere toppers hier, eens wat meer en dieper op de materie in zouden willen gaan. Altijd leerzaam en of je er wat mee doet of wilt doen, ligt natuurlijk aan de TS zelf.

Ik bedoel jij gaat ook in een stinkende sloot liggen wat me ook niet helemaal gezond lijkt hahaha.

Maar wat betreft de diepte. Zou je daar nog eens wat over kunnen vertellen hoe jij dit zou aanpakken? Ben ik wel nieuwsgierig naar. Ik zou kunnen denken aan licht in de ventilator zelf?

Me like de commentaren.
                  Groetjes, Jörgen
                  www.beautyshoot.nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk bericht

Maar wat betreft de diepte. Zou je daar nog eens wat over kunnen vertellen hoe jij dit zou aanpakken? Ben ik wel nieuwsgierig naar. Ik zou kunnen denken aan licht in de ventilator zelf?

Me like de commentaren.
                    Ja Jorgen, wrijf het er nog ff in zeg!!!
                    Weet je, ik had 2 flitskoppen bij me, en een had ik aan de andere kant gezet.
                    Zag echt supergaaf uit!!
                    Het probleem was dat ik maar één trigger bij me had waardoor deze niet afging.
                    Echt balen!!

En tot overmaat van ramp kwam een van de bewoners na afloop nog ff leuk vertellen dat hij ook nog een rookmachine had die we ook hadden mogen gebruiken!!

Groetjes, Marius

P.s.: Wanneer zal ik eens bij jou in de keuken komen kijken? Hoe toepasselijk is dit!?

Comment

hahaha ... goed he.. ik dacht ik zal die Marius even lekker de poten onder zijn stoel vandaag zagen

Maar zonder dollen. Wij staan hier toch hopelijk boven toch Ik vind het super interessant dit soort discussies over hoe een beeld beter zou kunnen worden. Vooral als het mijn eigen platen niet zijn
                      Hehehe.. maar echt zonder gekheid. Hij gaf mij ook een tip op mijn plaatjes waar ineens een kwartje viel. Dat is niet omdat de plaatjes slecht zijn, maar omdat ze gewoon nog beter kunnen.
                      Maar jeeh.. wat een pech man met die rookmachine. Deze fotos doen me namelijk denken aan een dvd die ik hier heb liggen. Daar staat een soortgelijke foto op maar dan als duo. Ook met gels gewerkt en ook met rook. Wie weet heb jij het idee daar wel van. Ik zal thuis ff kijken hoe die vent heet. Kan niet op zijn naam komen.

Maar uhm.. ging de 2e dan niet af op slave mode? Infrarood? Of weet je niet waar dat knoppie zit LMAO.
                      Ik moet juist die dingen uit zetten om ze niet per ongeluk mee te laten flitsen.

En als je in de buurt bent, moet je even een ring geven. Koffie staat altijd klaar.
                      Een shoot met een 2e fotograaf lukt op korte termijn ff niet. Maar is ook wel eens leuk om te doen. Wil ook nog eens met Ranon (Marco) iets bedenken. Komen jullie lekker samen
                      Groetjes, Jörgen
                      www.beautyshoot.nl

Comment

zelf kan ik niet zo direkt minpuntjes aanhalen , voor mij zijn deze schitterend, mooi model, toffe locatie en ferm licht
                        conclusie
                        http://www.jvs-photography.be/

Comment

ik vind de eerste de beste. Het geheel, maar ook omdat de huidskleur het mooist en het zachtst is en omdat ik de het topje af in de 2de beetje gratuit en onnodig vind... ook het broekje ligt precies niet zo goed, in vergelijking met foto 1.

Derde vind ik niet zo speciaal, al is de achtergrond kleur & materiaal wel interessant.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door caleido Bekijk bericht
                            ik vind de eerste de beste. Het geheel, maar ook omdat de huidskleur het mooist en het zachtst is en omdat ik de het topje af in de 2de beetje gratuit en onnodig vind... ook het broekje ligt precies niet zo goed, in vergelijking met foto 1.

Derde vind ik niet zo speciaal, al is de achtergrond kleur & materiaal wel interessant.
                            Volgens mij heb je je reaktie aangepast, want zonet las ik iets anders.
                            Je kunt ook teveel gaan zoeken naar foutjes, want aan het boekje/kruis/been is niks geshopt. Wat je ziet is een stukje bil, wat vrij normaal is bij dit soort poses.

Groetjes, Marius

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mariussuiker Bekijk bericht
                              Volgens mij heb je je reaktie aangepast, want zonet las ik iets anders.
                              Je kunt ook teveel gaan zoeken naar foutjes, want aan het boekje/kruis/been is niks geshopt. Wat je ziet is een stukje bil, wat vrij normaal is bij dit soort poses.

Groetjes, Marius
                              Tja, moest iemand anders mijn reactie aangepast hebben, dàt zou pas erg zijn
                              Dus je hoeft er ook niet meer op te reageren logischerwijs...

Ik had 2de mening gevraagd aan een ervaringsdeskundige qua broekjes dragen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lennert Bekijk bericht
                                Idd, complimenten aan het model
                                Knappe platen, knap model, knappe locatie, ..
                                ik volg helemaal

Jakke
                                Canon en glas
                                www.jakke16.be

Comment

Working...
                                X