Nog eentje van Britt eer ze de P-magazine haalde (toen was ze ook al heeeeel goed!)
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Britt VDD
Collapse
X
-
-
Re: Britt VDD
deze heeft een hoog babe gehalte maar ik heb het liever wat artistieker. Pose is net te gewoon. Blik en houding vind ik minder.Groeten, Benny (Sint-Truiden) - mijn oude BLOG en mijn Nieuwe Blog
-
hey.. heb ik deze gemist?
Ik hou wel van babe platen .. blik is toppie hiervoor. Maar de plaat mag van mij een nog hoger barbieshopgehalte hebben
Voor de rest heel fraaiGroetjes, Jörgen
www.beautyshoot.nl
Comment
-
pose en blik in orde denk ik, alleen.....dat ouderwets badpak doet echt wel afbreuk aan het "babe" gehalte zou wel niet misstaan 30 jaar geleden of zo....
waarom een witte achtergrond? zelfgebruik is ook vaak een witte maar in deze is het niet mooi
zoas eerder aangehaald idd iets te rood (enfin, zo zie ik het hier )
Comment
-
vind eigenlijk alleen het koppie geslaagd.
verkeerde pose aangenomen, zie bv de lijn vanaf onderkant borsten naar de buik.
een frontshot had hier beter geweest dan dit zijaanzicht.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door jvs Bekijk berichtpose en blik in orde denk ik, alleen.....dat ouderwets badpak doet echt wel afbreuk aan het "babe" gehalte zou wel niet misstaan 30 jaar geleden of zo....
waarom een witte achtergrond? zelfgebruik is ook vaak een witte maar in deze is het niet mooi
zoas eerder aangehaald idd iets te rood (enfin, zo zie ik het hier )
Wat het badpak betreft , denk niet dat deze jongedame dit graag zou horen,veronderstel dat het badpak er nog eentje is van haar deelname aan MBB (maar dat was zeker geen 30 jaar geleden)
Comment
-
Vind de keuze van de witte achtergrond wel goed !!!
Kan het dat ze lingerie droeg onder het badpak ? Ik zie dat er precies doorkomen, da's wel jammer...
Foto vind ik absoluut ok, maar kan volgens mij een ietsje krachtiger worden door een kleine curve te gebruiken (kan je er ook wat meer contrast in steken)
Grtz. Peter
Comment
Comment