Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

-> Fashionshoot

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: -> Fashionshoot

    Oorspronkelijk geplaatst door Alfie Junior Bekijk bericht
    Ik vind beledigende kritiek verre van gepast. Ik kan gerust veel kritiek verdragen , zolang die terecht is. Opbouwende kritiek zou anders wel handig zijn zeker als die zou komen van mensen met bakken ervaring zaols ik Kodachrome mag geloven. Fotografie is verre van een exacte wetenschap, smaken verschillen nu eenmaal, en tijden veranderen. Bekijk de modebladen eens of de websites van de modellenbureau's ( dominiquemodels bv) en u zult zien dat op sommige foto's de elegantie van de vrouw nog verder te zoeken dan de 2 foto' die ik postte. En dat zijn foto's die door beroepsfotografen (en soms nog niet van de minste) genomen werden en technisch verre van correct zijn maar daarom niet mnder mooi, juist heel mooi en origineelin vele gevallen. zelf heb ik het niet echt voor de traditionele communie-achtige foto's terwijl iedereen hier op het fourm dan vol lof is over de technische perfectie van zo'n foto's terwijl de foto op zich gevoel- en sfeerloos is (da's dan persoonlijk). Even kort over de shoot zelf : deze was redelijk "basic" geen visagie en werd zo tussen 2 shoots gewoon in een gang gedaan, dus geen voorbereiding. maar dit zijn geen excuses. Pose zelf is volgens mij niks mis mee. Deze foto's werden dus absoluut niet genomen in opdracht of met de bedoeling om te verkopen. Dan had ik er wel wet meet tijd en voorbereiding voor uitgetrokken.



    mvg
    verspil er uw type werk niet aan.. ik trap er ook soms in... maar het is uw tijd niet waard.
    poof

    Comment

    Working...
    X