Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Qua fotografie zeker niet verkeerd. (hoewel de jurk meer licht vangt dan de donkere partijen)
Denk alleen als dit een opdracht voor een kledingmerk was geweest dat de opdrachtgever niet blij zou zijn met de afwerking
Qua fotografie zeker niet verkeerd. (hoewel de jurk meer licht vangt dan de donkere partijen)
Denk alleen als dit een opdracht voor een kledingmerk was geweest dat de opdrachtgever niet blij zou zijn met de afwerking
Niet enkel afwerking maar ook voorbereiding.
Overbelichte partijen, verkreukelde kledij, onaangepaste opnamestand, onverzorgde achtergrond, spastische lichaamspose (of is dit kledij voor gehandicapten?)
Opnamen gedaan uit mannelijk oogpunt terwijl koper dames zullen zijn .
Sorry als je dit pijnlijk voelt overkomen, maar elegantie is in dergelijke fotografie een absolute noodzaak. Als poster in die richting wil werken mag hij tevreden zijn dat hij dergelijke opmerkingen nu krijgt, zodat hij beter gewapend wordt in de toekomst.
Eventjes eens contact opnemen met publiciteitsagentschap.
Overbelichte partijen, verkreukelde kledij, onaangepaste opnamestand, onverzorgde achtergrond, spastische lichaamspose (of is dit kledij voor gehandicapten?)
Henri
Nogal ongepaste reactie, ik denk dat er op de pose niets aan te merken valt laat staan vulgair (mannelijk oogpunt) Misschien iets meer in de modeboekjes bladeren.
onverzorgde achtergrond (muur) en gekreukte kledij kan ik nog inkomen maar gehandicapten-kledij is er ferm over. Beetje respect zou u niet misstaan!
Oorspronkelijk geplaatst door Alfie JuniorBekijk bericht
Nogal ongepaste reactie, ik denk dat er op de pose niets aan te merken valt laat staan vulgair (mannelijk oogpunt) Misschien iets meer in de modeboekjes bladeren.
onverzorgde achtergrond (muur) en gekreukte kledij kan ik nog inkomen maar gehandicapten-kledij is er ferm over. Beetje respect zou u niet misstaan!
tips naar afwerking toe zijn anders wel welkom.
T'is een belachelijk ventje, trek u er niks van aan.
Ga je een update doen (rekeninghoudend met de genoemde punten)? Ben benieuwd
Comment