Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Indische sluier

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Indische sluier

Photoshop? ALLES is scherp op te foto.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lennert Bekijk bericht
      Photoshop? ALLES is scherp op te foto.
      Ja, photoshop...de modellen die daar rond liepen waren allemaal toeristen en ik wou een local op de foto
      "If you're going through hell, keep going" (Winston Churchill)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door lin.vdb Bekijk bericht
        Ja, photoshop...de modellen die daar rond liepen waren allemaal toeristen en ik wou een local op de foto
        Misschien dat gebouwtje op de achtergrond blurren, dan dan komt het meer realistisch over

Comment

2 mooie foto''s
          Ik volg Lennert. De achterste vervagen, dan is het mooier denk ik. Maar portret ziet er goed uit.
          Wel makkelijk knippen met zo'n hoofddoek.. ga ik ook aan mijn modellen vragen
          Groetjes, Jörgen
          www.beautyshoot.nl

Comment

't was niet de bedoeling om realistisch te zijn. Ik wou de Taj Mahal d'er nu eenmaal ook scherp op. Veel te schoon gebouw om te blurren.

Comment

Leuke poging maar ik zie precies een lijn rond de sluier en de kleur klopt net niet helemaal. De rechter schouder is al uit focus en de Taj staat er scherp op- het geheel wringt wat tegen. Maar nogmaals- verdienstelijke poging.
              Groetjes,

Luc
              Last edited by ObiWan; 18 december 2008, 17:48.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ObiWan Bekijk bericht
                Leuke poging maar ik zie precies een lijn rond de sluier en de kleur klopt net niet helemaal. De rechter schouder is al uit focus en de Taj staat er scherp op- het geheel wringt wat tegen. Maar nogmaals- verdienstelijke poging.
                Groetjes,

Luc
                ik heb in reactie 17 al verklapt dat het gephotoshopt is hoor

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door lin.vdb Bekijk bericht
                  't was niet de bedoeling om realistisch te zijn. Ik wou de Taj Mahal d'er nu eenmaal ook scherp op. Veel te schoon gebouw om te blurren.
                  Tja.. dan moet je een foto van het gebouw apart maken en in architectuur posten.
                  Dit is teveel onderwerp voor 1 foto imo.
                  *Edit* Idd, sorry, je 'moet' niks
                  Last edited by Lennert; 18 december 2008, 18:19.

Comment

Ik had al wat geschreven en zag dat Lennert me net voor was.
                    Moeten is natuurlijk overdreven en je doet lekker je eigen ding natuurlijk. Maar als het gaat om een showcaseplaat modellen dan zien we ook graag een model als onderwerp.
                    Gebouw is schitterend en staat er ook mooi op, echter het is zo groot en wit in beeld dat je er meteen naar gaat kijken. En dat wringt bij mij ook.
                    Maar nogmaals, als jij tevreden bent... helemaal goed
                    Groetjes, Jörgen
                    www.beautyshoot.nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk bericht
                      Ik had al wat geschreven en zag dat Lennert me net voor was.
                      Moeten is natuurlijk overdreven en je doet lekker je eigen ding natuurlijk. Maar als het gaat om een showcaseplaat modellen dan zien we ook graag een model als onderwerp.
                      Gebouw is schitterend en staat er ook mooi op, echter het is zo groot en wit in beeld dat je er meteen naar gaat kijken. En dat wringt bij mij ook.
                      Maar nogmaals, als jij tevreden bent... helemaal goed
                      Heb nog getwijfeld of ik het in mensen en modellen moest plaatsen maar bij architectuur ging ik dan allicht de opmerking gekregen hebben dat het geen zuivere architectuurfoto was. Waar moet je dan met zo'n foto naartoe Max ?
                      Ik wou geen stereotiep Taj Mahal plaatje en vond deze combinatie wel wat hebben. Ik vond deze vrouw bovendien een heel knap 'model'...puur naturel. Een ander mag daar gerust een ander gedacht over hebben hoor

Comment

hewel eh

Ik vind het gewoon simpelweg schoon. Ik laat het beeld op mij afkomen en het bevalt me. Meer heb ik daar niet aan toe te voegen.
                        If you always do what you always did, you will always get what you always got.
                        www.sylviehuybrecht.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sylvie Huybrecht Bekijk bericht
                          hewel eh

Ik vind het gewoon simpelweg schoon. Ik laat het beeld op mij afkomen en het bevalt me. Meer heb ik daar niet aan toe te voegen.
                          Dat is het ook en hij hoort hier prima thuis.
                          Misschien kijken we allemaal te streng naar de regels en zijn we blind aan het worden
                          Groetjes, Jörgen
                          www.beautyshoot.nl

Comment

Working...
                          X