Ik kon het niet laten om deze eens te posten. Door de ogen van een opa is dit natuurlijk wreed goed, maar is dat objektief ?
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Kleine zelfstandige na zware dagtaak
Collapse
X
-
-
Re: Kleine zelfstandige na zware dagtaak
Zwart/wit eens proberen en dan de achtergrond verdonkeren, kan wel goedkomen Opa.
-
Amaai, die moet nog serieus hard zwoegen voor zijn boterhammekes
Zeker niet slecht enkel een beetje jammer van dat stuk jeans in de achtergrond.
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lennert Bekijk berichtHoort thuis in fotobeoordeling.. sorryOorspronkelijk geplaatst door jvs Bekijk berichtidd foto beoordeling!Last edited by Jos Vanhengel; 18 december 2008, 04:20.Vriendelijke groet,
Jos
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk berichtHoezo? Op deze foto kan Jörgen zich - Photoshopgewijs - eens lekker laten gaan.
(sorry Fddent, werd even uitgedaagd )Last edited by MadMax; 18 december 2008, 09:24.Groetjes, Jörgen
www.beautyshoot.nl
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk berichtNu jij, Jos
(sorry Fddent, werd even uitgedaagd )
Als dat geen beroepsmisvorming is?
@fddent
Foto wat lichter, standpunt een beetje lager en die jeans erachter weg. Dan is het top!
Comment
-
Ik kan wel volgen als deze naar fotobeoordeling wordt verwezen. De reden dat ik deze gepost heb is natuurlijk het verhaal: hoe komt het dat die kleine er zo uit ziet ? En het is natuurlijk niet geposeerd, maar uit het leven gegrepen. Wie af en toe kinderen fotografeert die in aktie zijn zal wel weten dat het niet simpel is. Ik ben ook niet de man die elke foto 'grondig' ga bewerken met PS. Dat zal waarschijnlijk te wijten zijn aan mijn analoge tijd, waar de mogelijkheden veel kleiner waren. In ieder geval iedereen bedankt voor de reakties.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fddent Bekijk bericht(...) Ik ben ook niet de man die elke foto 'grondig' ga bewerken met PS.Groetjes, Jörgen
www.beautyshoot.nl
Comment
-
lekkere opname, maar vind het ook jammer van die spijkerbroek.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk berichtNu jij, Jos
(sorry Fddent, werd even uitgedaagd )
De foto heeft waarschijnlijk een veel grotere emotionele waarde voor kennisen en familie, maar dan zou ik hem in originele versie houden.
Mvg,
Frederic
Comment
-
Maar ik bedoelde dan ook enkel dat wat je in de doka deed. Digitaal begin je altijd vanuit een kleurenbeeld dus moet je nu sowieso door photoshop om er een zw/w'je van te maken en dan achtergrond doordrukken. Het zal geen wereldfoto opleveren maar het zal/kan toch ietsjes minder plat zijn.
Comment
Comment