Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kleine zelfstandige na zware dagtaak

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Kleine zelfstandige na zware dagtaak

Oorspronkelijk geplaatst door fddent Bekijk bericht
    Ik kan wel volgen als deze naar fotobeoordeling wordt verwezen. De reden dat ik deze gepost heb is natuurlijk het verhaal: hoe komt het dat die kleine er zo uit ziet ? En het is natuurlijk niet geposeerd, maar uit het leven gegrepen. Wie af en toe kinderen fotografeert die in aktie zijn zal wel weten dat het niet simpel is. Ik ben ook niet de man die elke foto 'grondig' ga bewerken met PS. Dat zal waarschijnlijk te wijten zijn aan mijn analoge tijd, waar de mogelijkheden veel kleiner waren. In ieder geval iedereen bedankt voor de reakties.
    Als je zó slijmerig met de deur in huis valt op "het schoon verdiep", dan mag je enige verontwaardigde reacties verwachten.
    Ik begrijp de kijk van de opa en de omstandigheden waarin deze foto gemaakt is. Ik vind 'm wel ... euh ... charmant.

MadMax, ik wist dat ik op jou kon rekenen.
    Vriendelijke groet,

Jos

Comment

Re: Kleine zelfstandige na zware dagtaak

oké volgens mij misschien ook beter geplaatst in fotobeoordeling
      is wel echt uit het leven gegrepen van de kleine snotneus, die waarschijnlijk goed geslapen heeft na zijn zware dagtaak

@Jos Vanhengel;2086284]Hoezo? Op deze foto kan Jörgen zich - Photoshopgewijs - eens lekker laten gaan.

volgens mij moet jij behoorlijk jaloers zijn van het werk van Jörgen
      misschien beter comment geven op de foto, lijkt me meer toepasselijk hier.
      en ja, misschien kan jij je - Photoshopgewijs - niet meer lekker laten gaan
      't is misschien leeftijdsgebonden
      Mvg
      ronny
      Last edited by lonely_driver; 18 december 2008, 21:37. Reden: taalfoutje
      gewoon een canonneke

Comment

Working...
      X