Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
De Shooting Day in AARSCHOT op 22 maart 2025 is VOLGEBOEKT
Eens met Lennert.
1: flair en lichtinval op haar haren vind ik leuk
3: mooi lijnenspel door de lamellen.
2: aandacht gaat voor mij meer naar haar oor dan ogen
Amai! Wat een sfeer zit er in die portretten! Knap gedaan.
1 vind ik qua kleuren echt heel mooi. En ik vind het ook leuk dat er een scherp deel in de foto zit. Dat mis ik een beetje in 2. Niet dat het ontbreken van scherpte afbreuk doet aan de sfeer, maar ik zie gewoon liever een foto met mintens 1 scherp gedeelte. Bij 3 zijn de schaduwen echt heel mooi.
Amai! Wat een sfeer zit er in die portretten! Knap gedaan.
1 vind ik qua kleuren echt heel mooi. En ik vind het ook leuk dat er een scherp deel in de foto zit. Dat mis ik een beetje in 2. Niet dat het ontbreken van scherpte afbreuk doet aan de sfeer, maar ik zie gewoon liever een foto met mintens 1 scherp gedeelte. Bij 3 zijn de schaduwen echt heel mooi.
Kan het niet beter verwoorden.
Conclusie:
My S3 was so slow I went to the hospital to take new baby pictures, the buffer cleared just in time for her wedding pictures.
Comment