Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Wat de schaduw betreft: nee die is echt en liet zich zo optekenen. Verklaring is wellicht het feit dat er bovenaan de trap (die draait en om de hoek verdwijnt) nog een raam zat.
Het bakje aan het raam is vast één of andere noodverlichting of zo. Was me zelf nog niet echt opgevallen maar inderdaad, het zit er niet echt op zijn plaats gezien de outfit van het model.
Het lange haar: dat is zo een pakistaanse valse vlecht die het model aan haar eigen haar had bevestigd. De foute overgang kan daar enkel zitten in de manier waarop het model daar knopen gelegd heeft lol.
Hmmmm (as I said before and I never repeat myself )
Misschien heeft Jos gewoon gelijk. We zijn 12 reacties ver en niemand valt over de fout die dacht dat erin zat. Misschien moest ik die opmerking dus maar gewoon uit de titel halen.
If you always do what you always did, you will always get what you always got. www.sylviehuybrecht.be
Het lijkt alsof er een extra stoeltje of opvang geplaatst werd ter hoogte van de knieën om het gewaad (tuniek) beter op te vangen.
Extra opmerking: de handen konden sierlijker zijn (zie naar buiten gekeerde duim aan linker hand en gebogen middenvinger aan rechter hand)
In de linkerbovenhoek is alles in schaduw gehuld, maar tussen de muur en het plafond daar is een duidelijke witte scheidingslijn van licht. Kan volgens mij niet.
Comment