Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ga even dwars liggen... voor mij niet nummerke 1 maar nummerke 3 denk zelfs dat ie nog iets sterker wordt als ze wat krapper in het kader zit ( maar ja wie ben ik )
Alle begin is moeilijk... Nikon D60 --- Nikkor 18/55 VR --- SIGMA 70-300mm 4,0-5,6 APO DG Macro
Even over de huid.
Deze keer is er geen photoshop voor de huid gebruikt, Corine heeft een enorm gave huid en dit keer was de visagiste zeer zeker ook nog een factor daarbij, Kari is een absolute topper die krijgt zelfs een maanlandschap nog plat
Tel daarbij op zeer zacht licht in de laatste serie en een fresnel in de eerste en je snapt dat er weinig photoshop nodig was.
Enige bewerking is kleurtemp bij de eerste 2, en bij de laatste een boost in rood en blauw.
That's it.
Boost in blauw en rood voor de laatste kan ik amper erover vinden
huid is amper bewerkt zoals al eerder aangegeven, wel een zeer grote lichtbron gebruikt en flink verkleind misschien dat je dat ziet.
Ben blij dat je weer eens wat anders laat zien (met alle respect van voorgaande)
No1 met stip. Heel mooie toning
Jorgen,
Ik snap dat niet van die toning. Ik heb inmiddels een gecalibreerde Eizo hier staan, en (no 1, en 2 iets minder) het blauw spettert van mijn scherm. Is dat dan de bedoeling denk jij....?
Henk
Jorgen,
Ik snap dat niet van die toning. Ik heb inmiddels een gecalibreerde Eizo hier staan, en (no 1, en 2 iets minder) het blauw spettert van mijn scherm. Is dat dan de bedoeling denk jij....?
Henk
Yep, en het oogt 'bangelijk' mooi
My S3 was so slow I went to the hospital to take new baby pictures, the buffer cleared just in time for her wedding pictures.
Comment