Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Van donker naar licht....

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Van donker naar licht....

Drie toppers maar mijn voorkeur gaat naar de eerste.

Natuurlijk ook weer even muggenziften: op de laatste stoort 't stukje haar mij dat komt piepen aan haar rechter wang, linkerwang op de foto dus.

Maar dat is enorm muggenziften!

Mvg
    Nikon member..

Nikon stuff met het nodige Nikkor en Sigma glas en klein grut..

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Henk47 Bekijk bericht
      Jorgen,
      Ik snap dat niet van die toning. Ik heb inmiddels een gecalibreerde Eizo hier staan, en (no 1, en 2 iets minder) het blauw spettert van mijn scherm. Is dat dan de bedoeling denk jij....?
      Henk
      uhuh..ik vind van wel, zolang het maar goed wordt toegepast (en in de juiste sfeer/omgeving), dan kan ik het wel smaken. In no1 dus ook. Helemaal omdat het over the top is.
      Groetjes, Jörgen
      www.beautyshoot.nl

Comment

sorry superfoto's maar zie ik vuil op de sensor ,in de hals ,bij de eerste foto.
        En toch kan ik moeilijk aannemen dat de huid niet te veel is nabewerkt want de huidplooien komen onnatuurlijk over maar moet echt wel zeggen dat ik ze vind erover of niet nr 2 voor mij aub .

Comment

Geen stof maar moedervlekjes.
          Als stof zo groot zou zijn dan zou ik het wel gezien hebben
          Met de middenformaat camera's heb je sowieso heel weinig last van stof, je haalt gewoon de back los en je kan zo bij de sensor.
          http://www.frankdoorhof.com

Comment

Zeker en vast de eerste voor mij. Ook leuk dat de schaduw van de ketting nog zo goed te zien is.
            I put the sexy in dyslexia

Comment

Drie mooie platen, 1 en 3 springen eruit
              Grtz, Patrick
              http://www.trikke.be
              Ik doe het met Canon.

Comment

op foto 3 lijkt het erop of een stukje van de oorlel is afgeknipt?
                Last edited by lonely_driver; 8 december 2008, 11:40. Reden: nummer foto
                gewoon een canonneke

Comment

vind ze alledrie heel mooi maar vooral bij het zien van de eerste kreeg ik een wow-gevoel
                  The quickest way to make money at photography is to sell your camera

Comment

Ik had deze foto al gezien op het forum van Eos Digitaal. Uiteraard is het te zien dat je heel goed weet waar je mee bezig bent. Compo's zijn goed, licht is goed, retouche is goed. Alleen doen ze me niet zo heel erg veel. Ik kan er mijn vinger niet op leggen, maar op de ene of andere manier kunnen ze mijn aandacht niet vasthouden.

Als je trouwens ooit een cursus beauty retouche geeft, dan wil ik heel graag komen, want zo'n huiden wil ik ook kunnen creëren!!

Ik vind precies wel dat er een beetje teveel unsharp mask is toegepast. Of ligt het aan de scherpte van je middenformaat camera? Ik weet dat MF soms gewoon té scherp is, hehe.
                    www.focusfotografie.be
                    www.facebook.com/eviwilmus

Comment

Verscherpen zit niet meer in de workflow
                      Zonder grap, wel in de downconversion naar internet natuurlijk.

Retouch zit in de photoshop workshop trouwens je mag me daar altijd over mailen.
                      http://www.frankdoorhof.com

Comment

Ik zag die eerste en dacht meteen van wauw over dé perfecte reclamefoto gesproken.
                        Toen zag ik de rest en ik kan maar 1 ding zeggen: straf werk
                        http://blackletterday.wordpress.com

Comment

Working...
                        X