Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Vind dit twee meer dan nette platen hoor...
Bij nr 1 vind ik de desaturatie van de kleuren een goede keuze, geeft de foto iets extra's.
De tweede vind ik goed zoals hij is...
Wat betreft de bewerking van de huid kan ik Jorgen inderdaad wel een beetje volgen...
Maar het belangrijkste is dat je basisplaten wel in orde zijn
Het vlekkerige gezicht: dat is Madmax 'zijnen dada' eh, ('cup of tea' voor de mensen die geen dialect spreken ). Ikzelf heb daar minder last mee. Had ik het niet gelezen in zijn reactie -waardoor ik erop ben gaan letten-, dan had ik het niet eens gezien, en dan vond ik die eerste plaat meer dan behoorlijk.
If you always do what you always did, you will always get what you always got. www.sylviehuybrecht.be
Comment