Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Foto 1 : te drukke achtergrond, en toch opletten met takken die precies uit het hoofd en het lichaam van het model komen....
Foto 2 : Vind ik een hele goeie, mooie compo, leuke blik en pose, eenvoudige achtergrond en de spaken geven wat lijnen in het beeld.... Misschien een beetje jammer dat je eenstukje van haar vinger onderaan hebt weggesneden uit het beeld (maar dat is nu ff muggeziften hé).
Besluit : dit is de mooiste uit je reeks (tenzij er nog volgen hé )
Hier se ons Kinou . Al goed dat ik ze ooit introduceerde in het modellenmilieu. Deze meid heeft potentieel.
De foto's nu:
Ik volg de commentaar over het drukke in foto 1. Ook vind ik dat er een probleem met scherpte is. (Is nu éénmaal een stokpaardje van mij)
Foto 2 vind ik de betere van deze reeks maar daar scheelt er iets met de ogen. Heb je daar een bewerking op toegepast? Het linkeroog lijkt niet in proportie te zijn met het rechteroog.
Ik zou zeggen, laat Kinou nog wat ervaring opdoen en nodig ze nog eens uit.
Oorspronkelijk geplaatst door CH PhotographyBekijk bericht
Hier se ons Kinou . Al goed dat ik ze ooit introduceerde in het modellenmilieu. Deze meid heeft potentieel.
De foto's nu:
Ik volg de commentaar over het drukke in foto 1. Ook vind ik dat er een probleem met scherpte is. (Is nu éénmaal een stokpaardje van mij)
Foto 2 vind ik de betere van deze reeks maar daar scheelt er iets met de ogen. Heb je daar een bewerking op toegepast? Het linkeroog lijkt niet in proportie te zijn met het rechteroog.
Ik zou zeggen, laat Kinou nog wat ervaring opdoen en nodig ze nog eens uit.
Hans
Heyy Hans, ja, jij ook bedankt voor deze introductie.
Maar er is geen bewerking gedaan aan de ogen hoor. Wel had ze wat last van tranende ogen door de koude wind.
Ik zie een 2de samenwerking zeker en vast zitten met haar.
Plaatjes zien er dik in orde uit
In beide platen mis ik een beetje "vibrance". Een beetje contrast en wat kleuren toevoegen via (hue/)saturation. Over de scherpte en het vingertopje is al wat gezegd.
PS: Ben ze ook maar bij Hans gaan pikken
As photographer it's not only up to us to make sure the shot works, but that the model does too.
Now I've seen 4 photos of this model and sadly her expression in all of them seems to show no interest. The photographer should be the mirror and coach to get the best expression for the shot.
I like the blue one, by far the best out of the 4 shots I've seen. Composition, colour, contrasts. Keep working at it, there is potential there.
As photographer it's not only up to us to make sure the shot works, but that the model does too.
Now I've seen 4 photos of this model and sadly her expression in all of them seems to show no interest. The photographer should be the mirror and coach to get the best expression for the shot.
I like the blue one, by far the best out of the 4 shots I've seen. Composition, colour, contrasts. Keep working at it, there is potential there.
yes yes mein heir ik weet nu nie of ge begot ook wa vlaams versta maar ik mag hopen van wel.
Het is inderdaad volledig mijn fout dat het model op elke foto dezelfde expressie had, dat beken ik volledig. Het is iets waar ik zeker nog volop aan moet werken en veel aan te verbeteren valt.
En ja inderdaad, het model heeft zéér zeker nog veel potentieel. Bedankt ( this means thank you very much in your language ) voor deze opbouwende woorden.
Comment