Black is beautiful...
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Linsey
Collapse
X
-
Linsey
Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
(BD1383NL)Labels: Geen
-
-
Re: Linsey
leuke opname, al zie ik liever een linker of rechterschouder look.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
-
Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk berichtleuke opname, al zie ik liever een linker of rechterschouder look.
grt,bouk.
H.Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
(BD1383NL)
Comment
-
technisch prima afgewerkte plaat, maar de comp zit niet lekker. Tis me te leeg.
Heb even zitten spelen. Maar uiteraard zijn er 200.000 mogelijkheden. Ik vind dit sterker voor mijn gevoel.
Vind je het niks haal ik hem weg.
ps.. wat ik me afvraag is het gebruik van 2 lichtbronnen vlak bij elkaar. Dit even uit nieuwsgierigheid hoor.. wat voor reden was dat?
Groetjes, Jörgen
www.beautyshoot.nl
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk berichtps.. wat ik me afvraag is het gebruik van 2 lichtbronnen vlak bij elkaar. Dit even uit nieuwsgierigheid hoor.. wat voor reden was dat?
.
Mooie donkere ambiance,waardoor haar gezicht er goed uitspringt
Uitsnede 2 maakt de foto zeker dynamischer....zonder camera maak je de beste foto's...
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk berichttechnisch prima afgewerkte plaat, maar de comp zit niet lekker. Tis me te leeg.
Heb even zitten spelen. Maar uiteraard zijn er 200.000 mogelijkheden. Ik vind dit sterker voor mijn gevoel.
Vind je het niks haal ik hem weg.
Gaat hij gepresenteerd worden in een lijst, dan kiest 'de klant' denk ik toch voor de eerste versie.
Maar graag laten staan Jorgen, Thanks (aan zó'n reactie hebben we wat!)
Wat die lichtbronnen betreft, ik had beter een van de twee lichtjes in haar ogen weg kunnen poetsen. Voor mij is belangrijk dat het resultaat werd zoals ik me voorstelde. en of ik dan twee, drie, vier of alle zes de flitsers aanzet, daar bekommer ik me niet zo om....
Henk
HenkLast edited by Henk47; 19 november 2008, 21:30.Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
(BD1383NL)
Comment
-
Ik ga ook voor de crop...
Vind de oorsponkelijke plaat niet boeiend genoeg.
Technisch wel goed hoor
Comment
-
-
Prima crop van Madmax. Ik zou zelfs rechts nog iets meer weggehaald hebben, maar vind het zo ook best.
BennnIt doesn't matter how the paint is put on,
as long as something is said ... www.pbase.com/ben05
Comment
Comment