Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
ps.. wat ik me afvraag is het gebruik van 2 lichtbronnen vlak bij elkaar. Dit even uit nieuwsgierigheid hoor.. wat voor reden was dat?
vaak gebruik je 2 lichtbronnen om het model te hypnotiseren,het model raakt hierdoor in een prettige "gewillige"roes. na de shoot wekt de fotograaf het model weer door simpelweg 1 lamp te doven.
.
Mooie donkere ambiance,waardoor haar gezicht er goed uitspringt
Uitsnede 2 maakt de foto zeker dynamischer.
technisch prima afgewerkte plaat, maar de comp zit niet lekker. Tis me te leeg.
Heb even zitten spelen. Maar uiteraard zijn er 200.000 mogelijkheden. Ik vind dit sterker voor mijn gevoel.
Vind je het niks haal ik hem weg.
Beter, sterker, voor hier in het forum.
Gaat hij gepresenteerd worden in een lijst, dan kiest 'de klant' denk ik toch voor de eerste versie.
Maar graag laten staan Jorgen, Thanks (aan zó'n reactie hebben we wat!)
Wat die lichtbronnen betreft, ik had beter een van de twee lichtjes in haar ogen weg kunnen poetsen. Voor mij is belangrijk dat het resultaat werd zoals ik me voorstelde. en of ik dan twee, drie, vier of alle zes de flitsers aanzet, daar bekommer ik me niet zo om....
De crop is heel mooi. Vooral de ogen spreken veel meer aan. Bij de originele foto krijg je een
beetje de indruk of er aan het model gevraagd is zich iets te bukken om helemaal op de foto
te kunnen.
Comment