Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Maïté en Florence

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Maïté en Florence










    http://foantje-photography.magix.net voor meer
    Last edited by Foantje; 17 november 2008, 14:50.
    Canon 5D MK II, 85mm 1.2,12-24,24-70 2.8,Fishy

  • #2
    Re: Maïté en Florence

    Knappe reeks
    Kleine aanmerking op de eerste en tweede.
    1: Beetje sterk ingeflitst.
    2: Spijtig van de vingertjes die uit het hoofd komen.

    Comment


    • #3
      Re: Maïté en Florence

      Ik vind de laatste gewoon goed, mede door het sterk inflitsen. Ook compositie is goed.
      Twee is maar gewoon.
      Drie: idem als twee, het sterke inflitsen is niet slecht gedaan. Er is niets uitgebrand op het model.

      Comment


      • #4
        Re: Maïté en Florence

        Ik vind de reeks eigenlijk niet echt goed. Ze komt me wat 'cheap' en niet echt nagedacht over. Ik zie tal van slordigheden zoals de reeds vermelde hoofdvingers, maar ook oninteressante achtergronden, weinig creativiteit betreffende licht en compositie.

        Kortom, had hier goed over nagedacht geweest, dan had hier IMO een stukken sterkere reeks kunnen uitkomen dan de 'snaps met twee tienertjes in een leegstaand gebouw' die ik nu zie...

        Mvg,
        Frederic

        Comment


        • #5
          Re: Maïté en Florence

          Oorspronkelijk geplaatst door Frederic De Smet Bekijk bericht
          Ik vind de reeks eigenlijk niet echt goed. Ze komt me wat 'cheap' en niet echt nagedacht over. Ik zie tal van slordigheden zoals de reeds vermelde hoofdvingers, maar ook oninteressante achtergronden, weinig creativiteit betreffende licht en compositie.

          Kortom, had hier goed over nagedacht geweest, dan had hier IMO een stukken sterkere reeks kunnen uitkomen dan de 'snaps met twee tienertjes in een leegstaand gebouw' die ik nu zie...

          Mvg,
          Frederic
          Dan ben jij 1 iemand tegenover die andere 50 comments + 920 bezoekers op een andere website die het juist wel creatief vonden als idee en compositie zo zie je maar dat smaken verschillen.En als ik me niet vergis is er nu een programma genaamd topmodel waar ook enkel tienertjes aan meedoen. Dus je reactie slaat echt op niks. Als jij foto van model in koffer in leegstaand gebouw waarvan de compositie van hoog getrokken is. wel dan wil ik wel eens jouw foto's zien buiten de studio.
          Canon 5D MK II, 85mm 1.2,12-24,24-70 2.8,Fishy

          Comment


          • #6
            Re: Maïté en Florence

            Oorspronkelijk geplaatst door Foantje Bekijk bericht
            Dan ben jij 1 iemand tegenover die andere 50 comments + 920 bezoekers op een andere website die het juist wel creatief vonden als idee en compositie zo zie je maar dat smaken verschillen.En als ik me niet vergis is er nu een programma genaamd topmodel waar ook enkel tienertjes aan meedoen. Dus je reactie slaat echt op niks. Als jij foto van model in koffer in leegstaand gebouw waarvan de compositie van hoog getrokken is. wel dan wil ik wel eens jouw foto's zien buiten de studio.
            http://forum.belgiumdigital.com/f6/d...bd-237912.html

            Oorspronkelijk geplaatst door Control-Z Bekijk bericht
            Ik vind de laatste gewoongoed, mede door het sterk inflitsen. Ook compositie is goed.
            Twee is maar gewoon.
            Drie: idem als twee, het sterke inflitsen is niet slecht gedaan. Er is niets uitgebrand op het model.
            Dus de laatste is de eerste? Of drie?

            Wat ik ook niet snap: waarom wordt die tweede dame niet in de titel vermeld? Doet ze niet ter zake? Of heten ze allebei Maite?

            Comment


            • #7
              Re: Maïté en Florence

              Oorspronkelijk geplaatst door Leonidas Bekijk bericht
              http://forum.belgiumdigital.com/f6/d...bd-237912.html

              Ik kan tegen commentaar maar niet tegen reacties die op niks gebaseerd zijn. Commentaar op belichting, afwerking enz ja maar op leeftijd of creativiteit?

              Dus de laatste is de eerste? Of drie?

              Wat ik ook niet snap: waarom wordt die tweede dame niet in de titel vermeld? Doet ze niet ter zake? Of heten ze allebei Maite?
              Misschien moet je de titel dan nog eens lezen waarin duidelijk staat maïté en Florence
              Canon 5D MK II, 85mm 1.2,12-24,24-70 2.8,Fishy

              Comment


              • #8
                Re: Maïté en Florence

                Oorspronkelijk geplaatst door Leonidas Bekijk bericht
                http://forum.belgiumdigital.com/f6/d...bd-237912.html

                Dus de laatste is de eerste? Of drie?

                Wat ik ook niet snap: waarom wordt die tweede dame niet in de titel vermeld? Doet ze niet ter zake? Of heten ze allebei Maite?
                LOL.. jij las natuurlijk wat ik ook las.. Maite IN Florence hahaha.
                Mja.. mijn Frans is ook wat roestig.

                Voor de rest ga ik mee met bovenstaande comments maar vind foto 1 wel heel leuk. Armen zijn alleen wel erg overstrekt Als je de koffer dicht zou doen hoor je 'krak'' Maar das ziften hoor. Leuk concept.
                Groetjes, Jörgen
                www.beautyshoot.nl

                Comment


                • #9
                  Re: Maïté en Florence

                  Foantje,

                  als je niet tegen (opbouwende) kritiek kan, waarom kom je je foto's hier dan tonen?
                  Sven
                  --
                  Quidquid latine dictum sit, altum videtur!

                  Comment


                  • #10
                    Re: Maïté en Florence

                    Oorspronkelijk geplaatst door Sven Bekijk bericht
                    Foantje,

                    als je niet tegen (opbouwende) kritiek kan, waarom kom je je foto's hier dan tonen?
                    Sven
                    zeg mij eens wat hier aan opbouwend is?


                    Ze komt me wat 'cheap' en niet echt nagedacht over

                    'snaps met twee tienertjes in een leegstaand gebouw' die ik nu zie...
                    Canon 5D MK II, 85mm 1.2,12-24,24-70 2.8,Fishy

                    Comment


                    • #11
                      Re: Maïté en Florence

                      zal ik dan maar de 2e iemand zijn, die er ook helemaal niets aan vind?!

                      Oninteressante en te drukke achtergronden en qua belichting vind ik er weinig spannends en creatiefs aan.
                      D7000 + 35mm 1.8 + 50mm 1.8 + 85mm 1.8 + 100mm 2.8 / Fuji X-E1 + 18-55mm

                      Comment


                      • #12
                        Re: Maïté en Florence

                        Oorspronkelijk geplaatst door Foantje Bekijk bericht
                        Misschien moet je de titel dan nog eens lezen waarin duidelijk staat maïté en Florence
                        Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk bericht
                        LOL.. jij las natuurlijk wat ik ook las.. Maite IN Florence hahaha.
                        Hahaha, ja, nooit bij stilgestaan. Was er inderdaad van uitgegaan dat de plaatsnaam bedoeld werd. Sorry Foantje.

                        Comment


                        • #13
                          Re: Maïté en Florence

                          Oorspronkelijk geplaatst door Foantje Bekijk bericht
                          zeg mij eens wat hier aan opbouwend is?


                          Ze komt me wat 'cheap' en niet echt nagedacht over

                          'snaps met twee tienertjes in een leegstaand gebouw' die ik nu zie...
                          Als je mij quote, gelieve dan de volledige tekst te quoten waar ik ook tips gaf. Met een paardenbril op lezen terwijl je op lange tenen staat gaat heel moeilijk!!

                          Ik had het over nadenken over je concept, spelen met licht en compositie, het vermijden van slordigheden. En als ik het had over tienertjes, dan bedoel ik daarmee dat ik niet echt modellen zie. Dat komt doordat er niet nagedacht is over concept, poses...enz. Ik heb al zo vaak met tienermeisjes geshoot, en daar is best iets van te maken, maar dat zie ik niet in jouw geposte werk...

                          Maar ja, als je echt vindt dat jouw foto's top zijn, blijf dan vooral zo verder denken en op hetzelfde niveau trappelen, en sta vooral niet open voor verbetering. 'k zal dan ook nalaten je in de toekomst tips te geven tot verbetering.

                          Ah ja, wil je mijn werk buiten de studio zien, doe dan de moeite om m'n website te bezoeken, daar staan er genoeg op.

                          Case closed!

                          Mvg,
                          Frederic

                          Comment


                          • #14
                            Re: Maïté en Florence

                            Oorspronkelijk geplaatst door Frederic De Smet Bekijk bericht
                            Als je mij quote, gelieve dan de volledige tekst te quoten waar ik ook tips gaf. Met een paardenbril op lezen terwijl je op lange tenen staat gaat heel moeilijk!!

                            Ik had het over nadenken over je concept, spelen met licht en compositie, het vermijden van slordigheden. En als ik het had over tienertjes, dan bedoel ik daarmee dat ik niet echt modellen zie. Dat komt doordat er niet nagedacht is over concept, poses...enz. Ik heb al zo vaak met tienermeisjes geshoot, en daar is best iets van te maken, maar dat zie ik niet in jouw geposte werk...

                            Maar ja, als je echt vindt dat jouw foto's top zijn, blijf dan vooral zo verder denken en op hetzelfde niveau trappelen, en sta vooral niet open voor verbetering. 'k zal dan ook nalaten je in de toekomst tips te geven tot verbetering.

                            Ah ja, wil je mijn werk buiten de studio zien, doe dan de moeite om m'n website te bezoeken, daar staan er genoeg op.

                            Case closed!

                            Mvg,
                            Frederic
                            Misschien moet je dan mijn website ook eens bekijken en de volledige shoot zien. En ik sta open voor verbeteringen ik heb hier al genoeg gepost waar ik al veel commentaar geslikt heb. Ik vond gewoon de manier waarop je het zei niet zo aangenaam.
                            Last edited by Foantje; 18 november 2008, 19:00.
                            Canon 5D MK II, 85mm 1.2,12-24,24-70 2.8,Fishy

                            Comment


                            • #15
                              Re: Maïté en Florence

                              Oorspronkelijk geplaatst door Foantje Bekijk bericht
                              misschien moet je dan mijn website ook eens bekijken en de volledige shoot zien
                              De bedoeling is niet dat ik jouw volledige website ga beoordelen.
                              De bedoeling van showcase is dat je er je beste werk post, en dat daar comments op komen.

                              Oorspronkelijk geplaatst door showcasesticky
                              Plaats hier je beste foto's van mensen of modellen welke je ter beoordeling wil tonen
                              Als ik je beste werk (de reeks die je hier post) al maar zus en zo vind, dan zal ik de rest zeker niet beter mogen vinden

                              Mvg,
                              Frederic

                              Comment

                              Working...
                              X