Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
De rechtse flits is een paraplu en dat heeft niet het gewentste licht. En ik kan je zeggen dat het model wel op haar gemak was, had haar gevraagd wat angstig te kijken en dat deed ze dan ook
De rechtse flits is een paraplu en dat heeft niet het gewentste licht. En ik kan je zeggen dat het model wel op haar gemak was, had haar gevraagd wat angstig te kijken en dat deed ze dan ook
Dank je MadMax voor de link!
Volgens mij stond die gewoon te ver naar achter en kon daarmee de schaduw niet meer weghalen.
Canon EOS 5D + grip | Canon EOS 5DII + grip | 24-70 f2.8 L | 70-200 f2.8 IS USM L | 100-400 f4,5-5,6 L | 100mm f2.8 makro USM | 50mm f1.8 | 85mm f1.2 L | 430EX http://www.stevevandegaer.be
wat was nu weer een "halo" ? ben het vergeten en eigenlijk zie ik niks speciaals...
kijk maar eens goed naar haar schouders. Tussen het vlees en de achtergrond loopt een lichte band. Die loopt om het hele model heen en hoort daar niet. Deze wordt veroorzaakt door het blurren. (alsof het model licht geeft) zoiets zie je ook als je een tl balk of lamp fotografeert. Een halo rand. (net als de lichtzwaarden bij starwars )
Dit kan redelijk simpel worden opgelost. Kijk maar eens naar de tut die ik heb gemaakt.
Comment