Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."
mooi portretje maar.....beetje doorgeshopt, mocht wel wa minder , zit niks structuur meer in de huid, de achtergrond ziet er hier maar vlekkerig uit ook....zonde voor het anders op zich wel leuke portretje
de uitgebrande plek in het haar stoort me niet eigenlijk,
weet niet maar vind de linkerborst er onderaan maar beetje raar uitzien....
Ik vind anders de onderste helft van de foto wel iets hebben.
Doet mij wat denken aan oude platencamera-opnames. Die hadden ook zo iets zilverachtig en waxachtig flou (hoe moet ik het zeggen?).
De bovenste helft past er dan niet meer bij door het harde licht en de hevige 'witten'.
Comment