Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Clea and ivy (Doel)

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Clea and ivy (Doel)

Het lijkt wel een foto uit de cataloog van modular lighting :-) alleen vind ik nergens een armatuur van hun :-)

Mooi !
    Canon EOS 400D met Canon 50 1.8 II + Sigma 17-70 + gripje + Tokina 12-24 + Canon 75 - 300 III USM + 430EX
    http://www.suntronics.be Uw partner in zonne-energie!

Comment

Mensen toch, koppel die foto toch niet weer aan de problematiek van het dorp Doel, dat hebben anderen al genoeg gedaan..

Bekijk de foto, zeg wat je er van vindt, daar dient dit forum toch voor.

Ik vind het mooi gedaan, en het laat mij koud waar precies deze lokatie zich bevind, het had eender waar kunnen zijn, maar nu Doel genoemd wordt komen de tongen los.

Jammer.............

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door tourleader Bekijk bericht
        Mensen toch, koppel die foto toch niet weer aan de problematiek van het dorp Doel, dat hebben anderen al genoeg gedaan..

Bekijk de foto, zeg wat je er van vindt, daar dient dit forum toch voor.

Ik vind het mooi gedaan, en het laat mij koud waar precies deze lokatie zich bevind, het had eender waar kunnen zijn, maar nu Doel genoemd wordt komen de tongen los.

Jammer.............
        Is Zo . . .
        maddy
        zero

Comment

Een katz mooie foto, het enige dat mij enigzins een beetje stoort is "te lamp" op de grond of iets dergelijks, net als die plank... maar het is u vergeven, weet hoe het is om op locatie te schieten, dan kun je niet alles in scene zetten. Al bij al een mooie foto.
          http://www.magendans-fotografie.nl Canon 10D, 20D, 60D + Canon 50mm + Sigma 50-500 + Tamron AF17-35mm + Canon 28-80.

Comment

unfortunately the sorrundings of your beautiful model is too busy which DISTRACT my eyes!
            I wonder what is the main subject in your image?
            a) the sexy young model
            b) the green leaves in this forest
            c) both a) & b)
            d) none of the above!
            I was born and brought up in Iran, a beautiful country full of history.

k o m b i z z

Comment

Deze sterke foto had nog sterker geweest als het model naakt had geweest Das het eerste wat me opvalt, dat is haar lingerie, dat de foto stoort, in mijn ogen...

Grtz,
              Bart

Comment

Schitterende plaat !

/offtopic
                Deze thread bevestigt alleen maar waarom ik nog sporadisch kom kijken naar BD...
                natwork.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nat Bekijk bericht

/offtopic
                  Deze thread bevestigt alleen maar waarom ik nog sporadisch kom kijken naar BD...
                  Daarin geef ik je geen ongelijk.
                  Positieve commentaar kan perfect. Negatieve commentaar kan ook perfect.
                  Maar wanneer er commentaar op commentaar gegeven wordt, dan pas gaat de boel vaak ontsporen.. Meningen van medebezoekers respecteren blijkt voor velen toch oh zo moeilijk

Mvg,
                  Frederic

Comment

Working...
                  X