Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Clea and ivy (Doel)

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Clea and ivy (Doel)

los van de titel, al was 't zichenzussenbolder, so what. 't Is een mooie foto.
    Enkel zou 't mijns inziens nog iets mooier zijn als dat stuk pvc buis, of wat het ook is, er niet op had gestaan. 't model staat vrij ver, die ene plank loodst je er naartoe (zo je wil), maar dwars daarop is een witte buis te zien die ook vrij fel de aandacht trekt.

En waarom niet, plank ook weg, enkel 't model

mooi mooi
    http://www.flickr.com/photos/timpirotte/ commentaren welkom !

Comment

foto is prachtig

en die zever over dat het "niets met doel te maken heeft" is onzin
      het was en modellendag... het was in doel... wat maakt het trouwens ook uit, al stond er Alaska!
      het maakt de foto toch niet minder!
      No rules. Great shots.
      -

Comment

Doel? geen doel? in doel? what the f...ck gewoon mooie foto!
        Groet Nosomoho :NIKON D300 / 18-200 AF-S ED / http://nasama.fotki.com

Comment

Ten eerste, het gaat om de foto, en die is gewoon steengoed.
          Ten tweede het IS in/bij Doel.
          Ten derde, wees blij dat we niet voor de honderdste keer dezelfde "kant" van Doel te zien krijgen!
          Ten vierde, ga liever wat foto's trekken ipv hier wat zinloze commentaar te komen leveren.

Comment

Wat een mooie lichtinval Goed gekeken en benut door Melissa!

En Doel... ja ik was er ook. En ik kan je verzekeren dat er daar verleden zondag VEEL teveel volk in de weg liep om mooie overzichtsfoto's te maken in of van het dorp. Op aanraden van collega Patrick Smeets ben ik zelf ook anderhalve kilometer doorgeschoven en heb ik aldaar een leegstaande boederij benut, om de drukte te vermijden.
            If you always do what you always did, you will always get what you always got.
            www.sylviehuybrecht.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lennert Bekijk bericht
              Vind het net knap en verrassend dat er een ander beeld gegeven wordt van deze 'uitgeputte' locatie
              Sylvie Huybrechts is er nochtans wél in geslaagd. daar zie je duidelijk dat het Doel is, je weet wel, die uitgeputte locatie Kortom, met wat creativiteit kan je van iedere locatie met iets verrassends uit de hoek komen.

Btw, 'k heb nooit beweerd dat de foto van Melissa niet goed is, integendeel. Maar voor zo'n resultaat hoef je niet naar Doel te trekken

@Meneer Paddestoel: Gelieve op de bal te spelen in plaats van op de man, want in dat geval kan je beter zelf wat foto's gaan trekken zodat we hier ook eens een foto kunnen zien van jou, iets wat tot op heden nog niet gebeurde

Mvg,
              Frederic

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Frederic De Smet Bekijk bericht
                @Meneer Paddestoel: Gelieve op de bal te spelen in plaats van op de man, want in dat geval kan je beter zelf wat foto's gaan trekken zodat we hier ook eens een foto kunnen zien van jou, iets wat tot op heden nog niet gebeurde
                Beste, mijn commentaar was niet gericht tot een persoon, maar tot iedereen in deze topic die soortgelijke commentaar had, maar als het schoentje past...
                Daarenboven, ik geef dan ook geen zinloze commentaar. Beter leren lezen, of begrijpend leren lezen. En dat brengt me terug tot de eerste bemerking: Wie speelt er hier op de man? Je denkt dat je even in deze topic kan binnenwalsen, totale onzin verkopen, en als mensen je erop aanspreken "spelen ze de man, niet de bal"? Je eigen opmerkingen al eens gelezen, beste? Je vindt het zelfs nodig om mijn profiel te gaan bekijken om te zien hoeveel foto's ik al geplaatst heb... maar ik speel op de man?

of beter

Comment

en het is ook een magisch mooi beeld geworden... ... oh oh, wat zijn we weer lief voor elkaar...
                  Scotty... beam me up !!!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Meneer Paddestoel Bekijk bericht
                    Beste, mijn commentaar was niet gericht tot een persoon, maar tot iedereen in deze topic die soortgelijke commentaar had, maar als het schoentje past...
                    Daarenboven, ik geef dan ook geen zinloze commentaar. Beter leren lezen, of begrijpend leren lezen. En dat brengt me terug tot de eerste bemerking: Wie speelt er hier op de man? Je denkt dat je even in deze topic kan binnenwalsen, totale onzin verkopen, en als mensen je erop aanspreken "spelen ze de man, niet de bal"? Je eigen opmerkingen al eens gelezen, beste? Je vindt het zelfs nodig om mijn profiel te gaan bekijken om te zien hoeveel foto's ik al geplaatst heb... maar ik speel op de man?

of beter

Is alles wat niet strookt met jouw mening totale onzin...? Een beetje respect is ook niet aan de orde blijkbaar!

Man man man, je zou bang zijn om je mening nog neer te schrijven over een foto... De mensen lopen precies allemaal gefrustreerd rond. Maar ja, als je ooohs en aahs schrijft of andere dingen die ze liever horen, dan ben je ineens hun god...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Frederic De Smet Bekijk bericht
                      Is alles wat niet strookt met jouw mening totale onzin...? Een beetje respect is ook niet aan de orde blijkbaar!

Man man man, je zou bang zijn om je mening nog neer te schrijven over een foto... De mensen lopen precies allemaal gefrustreerd rond. Maar ja, als je ooohs en aahs schrijft of andere dingen die ze liever horen, dan ben je ineens hun god...
                      Kritiek geven op een goeie foto, met een goeie locatie, is onzin, als de kritiek net gaat om die locatie. Ze maakte een keuze, punt uit. Haar keuze blijkt even goed verdedigbaar (of beter) dan diegene die jij zou gemaakt hebben (dezelfde als de andere twaalfendertig fotografen die toen in Doel rondliepen). Ik ben niet iemand die enkel positieve commentaar schrijft, als je dan toch mijn profiel gaat bekijken, kan je dat ook snel eens nagaan. Maar mijn commentaar doet wel ter zake, in tegenstelling tot de jouwe hier. En nogmaals, mijn commentaar was niet persoonlijk bedoelt, maar als je je zo aangesproken voelde, zal er wel een reden zijn.

Verder is de zaak hier voor mij afgesloten.

Comment

De foto: een prachtige goal van ons Melissa
                        My S3 was so slow I went to the hospital to take new baby pictures, the buffer cleared just in time for her wedding pictures.

Comment

Je kan Doel van velerlei manieren bekijken. Vanuit de fotografie als model fotograaf of.......vul maar zelf in.
                          Feit is dat velen op deze perfect georganiseerde dag enerzijds veel fotoplezier hebben gehad en anderzijds de ogen zijn geopend voor de problematiek.
                          Ik wist van Doel maar ben toch nog eens op wikipedia gaan zien van het hoe en wat.
                          Dat heeft mij aan het denken gezet en daar heb ik mijn fotografie op afgestemd die volledig anders is als de hier getoonde - heel mooie foto.
                          Dat is ook het mooie van fotografie, ieder kan het op zijn/haar manier zien.
                          Respect voor de hier getoonde foto.
                          mvg
                          Frans
                          m.v.g.
                          www.foto-frans.nl
                          workshops: ook met jouw eigen model ! .

Comment

Wow leuke foto !

Ik ben ook al in doel geweest maar dit heb ik niet gevonden :d.
                            Canon 5D MK II, 85mm 1.2,12-24,24-70 2.8,Fishy

Comment

Mooie foto, precies in het doel! Je hebt dus wat mij betreft echt doel getroffen.
                              Was dat het doel wat je voor ogen had, dan zou ik zeggen prima score......
                              Voor mij is het niet jammer dat je het doel niet meer ziet hoor, goed geschoten!

PS: Wat een stelletje ongelooflijke ****** komen hier soms toch langs zeg! Echt niks beters te doen?
                              ---------------- Ik doe niet meer mee

Comment

Deze foto is gemaakt in een leegstaand huis in het centrum van Doel. De straat rechtover de kerk.
                                Ik heb een eigen idee voor wat voor mij 'mooi' is, en daar streef ik ook naar. Ja ik kon een foto nemen van Clea met de torens op de achtergrond, en ja ik kon een foto nemen van clea voor een huis met een onteigeningsblad aan de deur.
                                Wat wordt dan eigenlijk verstaan onder een echte 'Doel' foto? Ik heb er na deze topic eigelijk geen idee meer van..Ik ben binnengegaan in huizen die leeg waren, in het centrum. Meer 'Doel' kon ik niet gaan.

Bedankt voor de mooie comments toch
                                Er volgt meer!
                                http://www.melissavanbelle.be

Comment

Working...
                                X