Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Dit is inderdaad een heel mooi en goed model. Maar de haren storen en dit komt volgens mij door de bewerking die het contrast ervan versterkt. Ze moeten zeker niet helemaal weg want dat maakt het onnatuurlijk, maar je had ze wel minder kunnen benadrukken met de bewerking. Nu zijn ze extra opgelicht.
Canon EOS 5D + grip | Canon EOS 5DII + grip | 24-70 f2.8 L | 70-200 f2.8 IS USM L | 100-400 f4,5-5,6 L | 100mm f2.8 makro USM | 50mm f1.8 | 85mm f1.2 L | 430EX http://www.stevevandegaer.be
Mijn eerste reaktie was je te antwoorden: loop naar de ....nagels!
Maar uiteindelijk vind ik het nog wel super komisch!....."en de naagels dan!" ...die dubbele aa doet het echt voor mij !
Grtz, Daniel
dit was zeker niet persoonlijk of kwetsend bedoeld, ik vind het topfotografie
het gaat mij wel over hoe sommige mensen fotos beoordelen, soms heeft het nog weinig met fotografie te maken (zie ook de beoorbeling op fotos van Kstyle) en dat stoort mij enorm
als ze eens een beetje energie zouden steken in beginnershoek, die mensen hebben het nodig
zeker niet stoppen met posten, tzou zunt zen zegge ze bij ons
Comment