Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

-jjjjjjjjjjjjjjj

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: -jjjjjjjjjjjjjjj

en de naagels dan
    mvg Wilfried

7D - 15 85is - 100L is macro - 2witte buizen 70-200L+100-400L

Comment

Dit is inderdaad een heel mooi en goed model. Maar de haren storen en dit komt volgens mij door de bewerking die het contrast ervan versterkt. Ze moeten zeker niet helemaal weg want dat maakt het onnatuurlijk, maar je had ze wel minder kunnen benadrukken met de bewerking. Nu zijn ze extra opgelicht.
      Canon EOS 5D + grip | Canon EOS 5DII + grip | 24-70 f2.8 L | 70-200 f2.8 IS USM L | 100-400 f4,5-5,6 L | 100mm f2.8 makro USM | 50mm f1.8 | 85mm f1.2 L | 430EX
      http://www.stevevandegaer.be

Comment

@ Frie 01:
        en de naagels dan!
        Mijn eerste reaktie was je te antwoorden: loop naar de ....nagels!

Maar uiteindelijk vind ik het nog wel super komisch!....."en de naagels dan!" ...die dubbele aa doet het echt voor mij !

Grtz, Daniel
        Last edited by fotodan; 26 oktober 2008, 11:15.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door fotodan Bekijk bericht
          @ Frie 01:

Mijn eerste reaktie was je te antwoorden: loop naar de ....nagels!

Maar uiteindelijk vind ik het nog wel super komisch!....."en de naagels dan!" ...die dubbele aa doet het echt voor mij !

Grtz, Daniel

dit was zeker niet persoonlijk of kwetsend bedoeld, ik vind het topfotografie
          het gaat mij wel over hoe sommige mensen fotos beoordelen, soms heeft het nog weinig met fotografie te maken (zie ook de beoorbeling op fotos van Kstyle) en dat stoort mij enorm
          als ze eens een beetje energie zouden steken in beginnershoek, die mensen hebben het nodig

zeker niet stoppen met posten, tzou zunt zen zegge ze bij ons

mvg Wilfried
          mvg Wilfried

7D - 15 85is - 100L is macro - 2witte buizen 70-200L+100-400L

Comment

Very nice exotic make up, like her pose, your use of soft lighting and tones
            I was born and brought up in Iran, a beautiful country full of history.

k o m b i z z

Comment

Working...
            X