Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ja boek, wat wil je...t'is ook maar een krotmodelletje hé!
Grtz, Daniel
Dan is dat 'krotmodelletje' één van m'n favo's de laatste tijd Amai, wat een evolutie ze de laatste tijd meemaakt is fenomenaal!
Prachtig werk van ieder die er aan meewerkte!
Gooi 't maar rechtstreeks de HOF in!
Ik vind het wel spijtig dat de handen niet wat eleganter op het lichaam rusten.
Als je scrolt en de handen er af laat, zie je dat de foto een stuk rustiger is.
En de haren op de armen vallen ook nogal op.
Mag ik de Nederlandse vertaling voor een krotmodelletje. Het klinkt zo slecht
hmmm holbewoner?
Vond het ook al zo naar klinken. Ben benieuwd
@maniac: Hoe krijg je die haren dan in GODsnaam weg? Heb daar ook wel eens last van.. hmm zelf niet.. maar mijn foto's Kan moeilijk het model even harsen in de studio
haren ----nagels waar hebben we het over?
De foto moet je beleven in de ogen van de maker en niet zo letten op details.
Foto is top en aanmerkingen op details doen de foto niet betrer worden ,is mijn pers. mening en dat mag hier toch?
Comment