Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Shirin - fashion

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Shirin - fashion



    iedereen wil tegenwoordig de pruik opzetten
    Make-up door mij
    www.katrijnmichiels.be | blog

  • #2
    Re: Shirin - fashion

    Ik vind de pose en stijl wel goed, maar hij is iets te krap (links en boven vooral).
    Ik zie ook verticale strepen of is dat mijn LCD die aan vervanging toe is?

    Comment


    • #3
      Re: Shirin - fashion

      Mooie toning, pose en artistieke uitwerking.

      Bovenaan mis ik een beetje ruimte.
      Ook een beetje jammer van de bewogen hand. Doet uiteraard geen afbreuk aan de foto maar kon toch makkelijk vermeden worden?

      Comment


      • #4
        Re: Shirin - fashion

        Zal wel het forum over me heen krijgen maar ik vind dit gewoon een lekkere plaat van een lekker ding

        Boeieh de bewogen hand, boeieh de strepen, boeieh het zwarte oog.
        tis gewoon een steenlekkere plaat : D
        Last edited by MadMax; 12 oktober 2008, 23:03.
        Groetjes, Jörgen
        www.beautyshoot.nl

        Comment


        • #5
          Re: Shirin - fashion

          Het is inderdaad te krap, dat geef ik toe.
          Het bewegende hand stoort mij niet echt (ook nogal moeilijk om te zien op het schermpje van je toestel), het hoeft niet altijd perfect scherp te zijn, naar mijn mening. Maar ik begrijp de kritiek.

          De strepen zijn toegevoegd in photoshop om het retro-gevoel wat te versterken. Ik heb lang getwijfeld of ik ze al dan niet zou houden, maar dan toch uiteindelijk beslist van wel
          www.katrijnmichiels.be | blog

          Comment


          • #6
            Re: Shirin - fashion

            Dan vraag ik me toch serieus af wat hier krap is? (BS)
            Groetjes, Jörgen
            www.beautyshoot.nl

            Comment


            • #7
              Re: Shirin - fashion

              Oorspronkelijk geplaatst door KatrijnMichiels Bekijk bericht
              Het is inderdaad te krap, dat geef ik toe.
              Het bewegende hand stoort mij niet echt (ook nogal moeilijk om te zien op het schermpje van je toestel), het hoeft niet altijd perfect scherp te zijn, naar mijn mening. Maar ik begrijp de kritiek.

              De strepen zijn toegevoegd in photoshop om het retro-gevoel wat te versterken. Ik heb lang getwijfeld of ik ze al dan niet zou houden, maar dan toch uiteindelijk beslist van wel


              Mooie plaat ,maar persoonlijk zou ik het toch liever zonder de strepen zien, IMHO is een versterking van het retrogevoel meer haalbaar door bijvoorbeeld een vignetering of een sepia kleuromzetting, de strepen die geven dit gevoel niet .

              Maar het blijft een mooie opname waarvoor mijn welgemeende congrats aan het team.

              Mvg , jeff
              Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

              Comment

              Working...
              X