Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ik vind de spiegel en het spiegelbeeld niet echt een meerwaarde. Ik vind de spiegel zelfs een beetje storend, omdat die zo raar op haar schouder staat.
Maar op zich is het wel een heel erg mooie foto. Mooi compo, mooi blik en heel erg mooi licht.
Whats the use of a bigger mirror when carried on the shoulder More back pain?
If I wanted a full mirror image I would have put the model in front of the bathroom mirror. This is just something different than 'standard'
But you (and others) don't have to like it. I respect that.
Jammer genoeg zie ik de meerwaarde van de spiegel op de schouder niet. Door mijn kleine beeldscherm moest ik naar beneden scrollen om die spiegel tezien. Ik had een wauw moment. Vond de fot echt super.
Dus voor mij: croppen tot net onder de hals. Verder natuurlijk weer als vanouds... perfect!
'Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal'
Comment