Kan me wel bekoren.
Mag ik 2 opmerking/vraagjes:
1. zeer beperkte DOF zodat 2de oog onscherp is. Zo gewild? Brengt enerzijds diepte in de opname maar is anderzijds wat storend doordat het teveel de aandacht opeist.
2. kon dat hoofdlicht niet verderaf (of deels afgedekt ) zodat reflectie in oog wat kleiner zou zijn?
Kan me wel bekoren.
Mag ik 2 opmerking/vraagjes:
1. zeer beperkte DOF zodat 2de oog onscherp is. Zo gewild? Brengt enerzijds diepte in de opname maar is anderzijds wat storend doordat het teveel de aandacht opeist.
2. kon dat hoofdlicht niet verderaf (of deels afgedekt ) zodat reflectie in oog wat kleiner zou zijn?
Henri
Hi Henri: Alles kan natuurlijk Maar als ik morgen een foto plaats met 2 ogen scherp, krijg je te horen, iets minder DOF graag.
En als de lamp te hoog of te laag staat is het ook niet goed. Dus we moeten het voorlopig even met dit plaat je doen
Moet er wel nog even bij editen, dat de titel dan ook eigenlijk oog had moeten zijn, en dat het schieten met een 100mm macrolens altijd een beperkt DOF oplevert, vooral als je op nog een 20 cm afstand een foto maakt op F11. Dus gewild? in dit geval absoluut 'ja'.
En als de lamp te hoog of te laag staat is het ook niet goed. Dus we moeten het voorlopig even met dit plaat je doen
thanks voor de comments
Misschien kan je ook nog en stukje van de onderkant afdoen. En ik maar denken dat ik een beetje vordering maak tot ik werk als dit zie. zucht Totaal niets op te zeggen gewoon perfect.
Comment